Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مطالعات در آستان مقدس امام حسین(ع) از آمادگی خود برای برگزاری پنجمین منفرانس علمی بین المللی مراسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز الاعلام الدولی، مرکز مطالعات و تحقیقات در آستان مقدس امام حسین(ع) اعلام کرد: این مرکز برای برگزاری پنجمین کنفرانس علمی بین المللی مراسم اربعین حسینی مطابق با 10 تا 11 سپتامبر 2021 میلادی آماده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«عبدالامیر القریشی» مدیر مرکز مطالعات و تحقیقات کربلا، گفت: با نظارت «شیخ عبدالمهدی کربلایی» متولی شرعی آستان مقدس حسینی، این مرکز و شورای علمی آکادمی مراسم اربعین از همه پژوهشگران، محققان و دانشگاهیان در دانشگاه های عراقی و خارج از کشور با تخصص های مختلف خواست تا با محصولات علمی مختلف خود در فعالیت های پنجمین کنفرانس علمی بین المللی مراسم اربعین شرکت کنند.

 

القریشی افزود:  کنفرانس امسال با شعار« الزيارة الأربعينية جسد الحياة، قلبه الأسرة، وعقله الشباب» از 10 تا 11 سپتامبر 2021 میلادی برگزار خواهد شد. در این کنفرانس شماری از پژوهشگران مناطق مختلف جهان و جمعی از خادمان عتبات مقدس در عراق و مسئولان اداره های دولتی شرکت می کنند.

 

این کنفرانس علمی بین المللی با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه های مرجعیت عالیقدر شیعیان و ستاد بحران عراق برگزار خواهد شد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان مقدس امام حسین ع اربعین کنفرانس علمی کنفرانس علمی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم

مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان با حضور مهاجران در مشهد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم، قیام مردم افغانستان را الهام گرفته از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) می دانند.

حجت الاسلام و المسلمین مختاری گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اواخر سال ۵۷ به رهبری علما و پیشوایی شخصیت بزرگ و زعیم حوزات علمیه یک مرد کاملا الهی، مذهبی و مکتبی یک مرجع تقلید امت اسلامی، حضرت امام خمینی رحمت الله علیه قدرت انقلاب و جرئت را به مردم افغانستان بخشید تا علیه متجاوزین برخیزند.

شایان ذکر است که این مراسم با ارائه سخنرانی، شعر، مقاله و میزگرد پرسش و پاسخ به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • برگزاری اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی هوش مصنوعی و علوم داده
  • اجاره سریع تجهیزترین سالن‌های همایش بصورت آنلاین در سلام حرفه‌ای