Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در دیدار‌های جداگانه با آیت الله رجبعلی رضازاده از عالمان برجسته و اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان و آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی استاد خارج حوزه علمیه مشهد با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و با اشاره به تعیین تکلیف طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی بعد از سال‌ها، گفت: با برگزاری جلسات مختلف و تعاملات صورت گرفته این طرح در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تقریبا یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در حاشیه شهر مشهد ساکن هستند، افزود: در حال تهیه طرح تفصیلی حاشیه شهر مشهد و به دنبال هویت دادن به این مناطق هستیم. با این طرح مردم در نوسازی حاشیه شهر مشارکت خواهند کرد و اعتبار چهار هزار میلیارد تومانی از سوی دولت هم برای حاشیه شهر مشهد اختصاص یافته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین به موضوع سفر‌های شهرستانی پرداخت و ادامه داد: با حضور در شهرستان‌ها، تمام شهر‌ها و تعدادی از روستا‌های محروم را بازدید و ضمن دیدار چهره به چهره با اهالی نیاز‌های مردم را احصاء می‌کنیم.

معتمدیان بیان کرد: جلب رضایتمندی مردم از رویکرد‌های سفر‌های شهرستانی است؛ لذا اقدامات خوبی آغاز شده تا افزایش سرعت خدمتگذاری به مردم را شاهد باشیم.

انتهای پیام//م.ج

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم جلب رضایتمندی مردم بازدید از روستاهای محروم حاشیه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی 

دریافت 14 MB

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از مسائل مهم استان کمبود سرانه فضای  آموزشی  به ویژه در شهر مشهد است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: خراسان رضوی کمبود حدود ۵هزار کلاس آموزشی دارد.

وی افزود: با مشارکت خیران نهضت مدرسه سازی در استان به راه افتاده است.

تصویربردار: امیرحسین حسن پور

خبرنگار: طاهره فجرداوودلی

طاهره فجرداودلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی 
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود
  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است