Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:27:44 GMT

مرگ جوان ۲۰ ساله بر اثر سقوط از کوه صفه اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۱۰۴۳

مرگ جوان ۲۰ ساله بر اثر سقوط از کوه صفه اصفهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه سقوط از کوه صفه در اصفهان گفت: این حادثه ساعت ۱۹ و ۵۲ دقیقه دیروز به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

او با بیان اینکه در این حادثه جوان ۲۰ ساله از کوه صفه سقوط کرده است، ابراز داشت: این جوان در منطقه گل زرد کوه صفه و از ارتفاع ۵۰ متری سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این جوان جان خود را از دست داد، ادامه داد: علت این حادثه توسط نیرو‌های انتظامی در دست بررسی است.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی سقوط از کوه صفه اصفهان کوه صفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد

در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵مبنی بر سقوط مردی از ارتفاع، ستاد فرماندهی آتش نشانی خرم آباد آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ میدان کریمخان را به محله قاضی آباد اعزام کرد.

بنا به اظهار آتش نشانان اعزامی، یکی از کارگران نصب داربست در یک ساختمان در حال ساخت مشغول کار بوده که ناگهان از بالای اسکلت فلزی این بنا به دلیل نداشتن تجهیزات ایمنی و ناایمن بودن محل به پایین سقوط کرده است.

آتش نشانان پس از اقدامات اولیه، این کارگر جوان را به عوامل اورژانس تحویل دادند و پس از ایمن سازی کامل محل حادثه تذکرات لازم را به افراد حاضر در محل گوشزد کردند.

تمرکز بر ایمنی افرادی که کار در ارتفاع را انجام می‌دهند در اولویت اول قرار دارد، زیرا تنها با یک اشتباه در ارتفاع می‌تواند منجر به یک آسیب جدی و مرگ آور شود. رعایت نکات ایمنی برای کار در ارتفاع بسیار ضروری است، کارگران باید تجهیزات حفاظت شخصی مناسب را انتخاب کرده و تجهیزات خود را قبل از کار بررسی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • مرگ راننده ۳۵ ساله بر اثر سقوط بیل مکانیکی در رودبار
  • سقوط از کوه جان یک جوان را در آهوانو دامغان گرفت
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد
  • لحظه برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر + فیلم
  • تصاویر برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر
  • سقوط خودرو به رودخانه/ این حادثه تلفات جانی نداشت