Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@06:05:32 GMT

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۱۱۵۸

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد

زهرا آهنگرزاده در گفتگو با خبرنگار با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان‌های فریمان با کمینه دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و مه‌ولات با بیشینه دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده‌اند، بیان کرد: طی همین مدت دما هوای شهر مشهد بین ۲ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است، همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان بجستان با سرعت ۵۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از بین گزارش‌های ۱۸ ایستگاه، از ایستگاه‌های فرودگاه مشهد و فریمان حدود یک دهم تا سه دهم میلی‌متر گزارش باران شده است.

وی افزود: از امروز تا آخر هفته جو نسبتاً آرامی را در سطح استان خواهیم داشت، هر چند که برای فردا تا روز جمعه خصوصاً در ساعات بعد از ظهر گذر و افزایش ابرناکی را داریم، اما انتظار بارش را از این افزایش ابر نخواهیم داشت.

آهنگرزاده با اشاره به اینکه برای مناطق شرق و جنوب شرق استان گاهی افزایش سرعت باد را پیش‌بینی می‌کنیم، اظهار کرد: این شرایط تا روز جمعه ادامه خواهد داشت، اما از اوایل هفته آینده یک سامانه بارشی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی گفت: از نظر دمایی روند افزایشی دمای هوا از امروز شروع شده، اما برای امشب و فردا شب همچنان در مناطق سردسیر دمای هوا به زیر صفر خواهد رسید.

کد خبر 5177853

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران افزایش دما ویروس کرونا نیمه شعبان شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه امام زمان حضرت مهدی عج عکس استانها سانحه تصادف گرگان تردد وسایل نقلیه اردبیل مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر بازیار صبح سه‌شنبه در نشست کارگروه توسعه رشته‌های هنرستانی با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام آموزش و پرورش توسط استاندار گفت: رئیس شورای آموزش و پرورش استان با این اقدام دقیق و حساب شده زمینه و مسیر قانونی استفاده حداکثری از ظرفیت همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی را فراهم کرده است.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های ویژه حوزه انرژی از دستگاه تعلیم و تربیت استان در سنوات گذشته گفت: در راستای اجرایی سازی بند ۶ مصوبات هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با هدف بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل دستگاه‌های اجرایی در جهت توسعه رشته‌ها و آموزش‌های هنرستانی و فنی و حرفه ای مقرر شد کارگروه اجرایی سازی این مصوبات گام‌های عملی خود را در جلسه آتی شورای آموزش و پرورش گزارش کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن اشاره به لزوم توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر برای تربیت نیروی ماهر و تکنسین برای حرفه‌ها و مشاغل در استان تاکید کرد: برای ورود بخش خصوصی و غیردولتی در زمینه تسهیل فرآیند آموزش‌های فنی و مهارتی برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

کد خبر 6086141

دیگر خبرها

  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • تهرانی‌ها منتظر رگبار شدید باران باشند | دما در تمام نقاط کشور افزایش می‌یابد
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • بارش‌های بهاره درراه خراسان رضوی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • دمای هوای در جزایر هرمزگان افزایش می‌یابد