Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@07:00:48 GMT

نشست مشترک معاون خدمات شهری و شهردار برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۱۳۱۲

نشست مشترک معاون خدمات شهری و شهردار برگزار شد

خبرگزاری آریا - مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با حضور در منطقه21 با رضا رجب زاده شهردار و معاونین این منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، در ابتدای این نشست، یزدانی، ضمن تشکر از حسن توجه شهردار منطقه21 به مباحث نگهداشت شهر گفت: در صورتی مبحث مهم نگهداشت شهر به صورت اصولی پیش خواهد رفت که معاونت های عمران، ترافیک و شهرسازی نیز در کنار خدمات شهری به ایفای نقش بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: هر چه اقدامات شاخص عمرانی و ترافیکی در منطقه انجام شود ولی درنهایت آنچه که مورد توجه و خواسته ویژه شهروندان است همین نگهداشت شهر؛ رسیدگی به بوستان ها و فضای سبز، تمیزی معابر و جمع آوری پسماندهاست.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در همین راستا گفت: در طرح محله آرایی و خانه تکانی نوروزی که در سطح محله های 13گانه منطقه21 اجرایی شد، به وضوح شاهد رضایتمندی و دریافت بازخوردهای مثبت از سوی شهروندان و کسبه بودیم.
یزدانی افزود: منطقه21 می تواند به عنوان الگو و پیشگام مطرح باشد، چراکه دارای درصد بالایی از بافت صنعتی و نظامی است، شهرک های مسکونی متعددی دارد و همچنین زمین های باز و فضاهای متعدد جهت انجام پروژه های نوین.
او در ادامه تاکید کرد: با برقراری تعامل دوسویه با صنایع و بهره گیری از پساب تصفیه شده آنها می توان در آبیاری فضای سبز و بوستان ها به ویژه باتوجه به نزدیکی فصول گرم سال و صرفه جویی در مصرف آب پیش قدم شد.
توجه به تفاوت های ساختاری، ضروری است
در ادامه این نشست، رجب زاده شهردار این منطقه ضمن تبریک سال نو و نیمه شعبان گفت: جای تقدیر و تشکر دارد که معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در ایام نوروز همه روزه با حضور و بازدید میدانی از سطح مناطق بر نحوه انجام برنامه های نوروزی و وضعیت نگهداشت شهر نظارت کامل داشتند.
او ادامه داد: از ابتدای حضورم در منطقه21 شاهد حمایت های بی دریغ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درخصوص احصاء و رفع مشکلات این منطقه در حوزه های مختلف مرتبط با شهر بوده ایم.
رجب زاده افزود: با توجه به اینکه منطقه21 دارای گستردگی طولی است، همجواری صنعت و سکونت در آن مشاهده می شود و از همه مهم تر اینکه ورودی کلانشهر تهران از دو جهت جغرافیایی غرب و جنوب غربی می باشد، حوزه نگهداشت شهر و رسیدگی به فضای سبز و زیرساخت های شهری از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
شهردار منطقه21 در ادامه گفت : در مسیر توسعه شهری، زمانی می‌توان موفق عمل کرد که برای هر منطقه با توجه به شرایط و ویژگی های آن بخش از شهر برنامه‌ریزی کرد و تفاوت های ساختاری را به طور ویژه مدنظر قرار داد.
مدیریت ارشد شهری منطقه21 همچنین تاکید کرد: از مهمترین اهدافی که در تدوین سند توسعه منطقه21 مدنظر قرار گرفته شد توجه ویژه به سرانه ها و همچنین ارتقای سطح رتبه منطقه در سطوح مختلف مدیریت شهری بود؛ به عنوان مثال منطقه21 در مبحث سرانه فضای سبز شهری رتبه دوم کلانشهر تهران است و باتوجه به ظرفیت های مطلوب و منحصربفرد منطقه می‌توان در دیگر شاخص ها نیز جزء اولین ها باشیم.
رجب زاده در ادامه بیان کرد: درخصوص پیشرفت فیزیکی پروژه های کوچک مقیاس (توسعه محله ای)، با برنامه ریزی دقیق وضعیت بسیار خوبی مشاهده می شود و هم اکنون رتبه دوم شهر تهران را با حدود 70درصد داریم.
در پایان این نشست هم اندیشی صباغ زاده معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه21 به ارائه گزارشی جامع درخصوص اقدامات انجام شده از سوی حوزه متبوع خود همچنین برنامه های پیش رو برای سال جدید اقدام کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نگهداشت شهر رجب زاده فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از جذب حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمد هدایی‌پور در این باره گفت: پارسال حدود ۹۵ هزار اشتراک تازه در نقاط شهری و روستایی استان تهران جذب شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۸۷ هزار اشتراک شهری و بیش از ۸ هزار اشتراک روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با بیان اینکه اکنون در این استان گازرسانی به ۴۹ شهر با موفقیت تکمیل شده و در حال بهره‌برداری است، افزود: همچنین ۶ نیروگاه، ۱۸۴۷۳ واحد صنعتی جزء و عمده و ۵۳۱ روستا  از گاز استفاده می‌کنند و پروژه گازرسانی در ۶ روستا نیز در حال اجراست.

به گفته هدایی‌پور ضریب پوشش گازرسانی شهری در استان تهران ۱۰۰ درصد و روستایی ۹۹.۵ درصد است.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به تارنمای شرکت گاز استان تهران به آدرس  www.tehrangasco.ir از نحوه مراحل اشتراک‌پذیری تا نصب کنتور، همچنین هزینه‌های لازم مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در پایان یادآور شد: با همکاری نیروهای متعهد و پرتلاش این شرکت امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن خدمات‌رسانی به هم‌استانی‌ها را انجام دهیم و سطح رضایتمندی مشترکان گاز طبیعی را بالا ببریم.

دیگر خبرها

  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز