Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@02:04:26 GMT

کشف ۵۹۲ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در میاندوآب

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۱۹۵۲

کشف ۵۹۲ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در میاندوآب

سرپرست انتظامی میاندوآب گفت: ۵۹۲ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز توزیع، به ارزش ٣٨٠ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: به دنبال کسب اخباری مبنی بر اینکه احدی از مالکین مرغداری در حاشیه شهرستان میاندوآب اقدام به فروش آزاد و خارج از شبکه توزیع مرغ زنده گوشتی می نماید، موضوع تحت بررسی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی میاندوآب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان، ٢ دستگاه خودرو سایپا پس از بارگیری از مرغداری در محور “میاندوآب_شاهین دژ” متوقف شد.

سرپرست انتظامی میاندوآب گفت: در بازرسی از خودروهای متوقف شده، ۵۹۲ قطعه مرغ زنده با یک هزار و ۸۴۰ کیلوگرم وزن، فاقد مجوز توزیع کشف شد.

سرهنگ رستم پور با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان، ارزش محموله مکشوفه ۳۸۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه ٢ دستگاه خودرو سواری توقیفشد.

وی بیان کرد: در این رابطه چهار نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شدند.

وی ادامه داد: مرغ های زنده مکشوفه با هماهنگی مقامات محترم قضایی و اداره صمت به کشتار گاه جهت ذبح و توزیع به نرخ مصوب در شهرستان تحویل شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مرغ زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برابر شدن کشت دانه روغنی کلزا در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر جهادکشاورزی شهرستان میاندوآب گفت: کشت دانه روغنی کلزا در این شهرستان امسال نسبت به سال گذشته دو برابر شده و پیش‌بینی می شود بیش از یکهزار و ۶۰۰ تُن محصول در این شهرستان برداشت شود.

رضا مقدم، با اشاره به اینکه توسعه کشت کلزا به دلیل نیاز کشور به دانه های روغنی و اثربخشی مناسب این محصول در تناوب زراعی با غلات، از اولویتهای جهاد کشاورزی است افزود: امسال در ۴۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان محصول کلزا کشت شده و پیش‌بینی می شود بیش از یکهزار و ۶۰۰ تن محصول برداشت شود.

مقدم اظهارکرد: در راستای افزایش عملکرد در واحد سطح، میزان یکهزار و ۹۰۰ کیلوگرم بذر کلزا از انواع ارقام هیبرید جهت کشت در بین کلزاکاران میاندوآب توزیع شده است.

وی گفت: در راستای بهبود تغذیه محصول کلزا، ۱۷۸ تن انواع کودهای شیمیایی یارانه دار از محل اعتبارات طرح افزایش دانه های روغنی و ۸۵۰ لیتر کود ریز مغذی بین کلزاکاران این شهرستان توزیع شده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان میاندوآب افزود: در راستای کنترل عوامل خسارت زا و تولید محصول سالم، با صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی و اطلاع رسانی گسترده در سطح روستاها و فضای مجازی، تاکنون در ۴۱۰ هکتار از مزارع کلزا در دو مرحله با آفت شته مومی و در یک مرحله با علفهای هرز مبازره انجام شده است.

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • دو برابر شدن کشت دانه روغنی کلزا در میاندوآب
  • میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است
  • پیش بینی تولید بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن محصول کلزا در میاندوآب
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل