Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:32:22 GMT

بیش از ۱.۸ تن مرغ زنده در میاندوآب کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۲۲۱۹

بیش از ۱.۸ تن مرغ زنده در میاندوآب کشف شد

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هوشیاری ماموران این انتظامی، ۲ دستگاه خودرو سایپا که پس از بارگیری از یک مرغداری در محور میاندوآب- شاهین‌دژ در حال تردد بودند، متوقف شدند.

وی افزود: پس از بررسی های لازم مشخص شد که این میزان مرغ، متعلق به یکی از مالکان مرغداری‌های حاشیه شهر میاندوآب بوده و اقدام به فروش آزاد و خارج از شبکه توزیع ‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست انتظامی میاندوآب با بیان اینکه موضوع تحت بررسی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی میاندوآب قرار گرفت، افزود: در بازرسی از این خودروها ۵۹۲ قطعه مرغ زنده به وزن یک تن و ۸۴۰ کیلوگرم که فاقد مجوز توزیع بود، کشف و ضبط شد.

سرهنگ رستم پور ارزش این محموله ها را بیش از ۳۸۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی بیان کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان توقیف، چهار نفر متهم دستگیر و مرغ‌های زنده مکشوفه با هماهنگی مقام قضایی و اداره صنعت، معدن و تجارت صمت جهت ذبح و توزیع به نرخ مصوب در شهرستان تحویل کشتارگاه شد.

در اوایل سال‌جاری هم ۲۲ تن گوشت مرغ خارج از شبکه توزیع در شهرستان میاندوآب کشف شد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت گوشت مرغ کالای قاچاق مرغداری صنعت مرغداری میاندوآب انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت گوشت مرغ کالای قاچاق وزارت صنعت معدن و تجارت گوشت مرغ کالای قاچاق مرغداری صنعت مرغداری میاندوآب انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی

رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: از ۲میلیون و ۶۵۰ هزار تن حدود ۴۰۰ هزار تن زغال سنگ حرارتی و ۲میلیون و ۲۵۰ هزار تن زغال سنگ کک شو بوده است.

محمود زارع نیا افزود: این مقدار زغال سنگ از ۳۳ معدن فعال زغال سنگ استخراج شده که به کارخانه‌های کک سازی و فولادسازی سراسر کشور ارسال شده است.

وی گفت: معادن زغال سنگ طبس زمینه اشتغالزایی برای ۱۱ هزار نفر را فراهم کرده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: تکمیل زنجیره طرح‌های توسعه‌ای برای افزایش میزان زغال سنگ به خصوص کک‌شو، احداث دو کارخانه کنسانتره زغال سنگ و همچنین به ظرفیت رساندن کارخانه کک‌سازی از جمله اقدامات برای افزایش میزان زغال سنگ استان در سال ۱۴۰۳ است.

۷۶ درصد ذخایر زغال سنگ کشور در طبس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • وقتی اعداد سخن می گویند؛ چرا نام ایران در لیست بزرگترین بنادر جهان وجود ندارد؟!
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • بخش خصوصی ۸۰۰ میلیارد ریال برای ساخت واحدهای مرغداری در فنوج سرمایه گذاری کرد
  • کارگروه عفاف و حجاب شهرستان میاندوآب
  • خودکفایی افغانستان در بیش از ۴۰ بخش
  • بررسی مشکلات خانه معدن استان اردبیل
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • صدور بیش از ۴ هزار پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی