Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@13:53:03 GMT

هوشمندسازی پلیس اولویت اول ناجا در سال ۱۴۰۰ است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۲۳۹۰

هوشمندسازی پلیس اولویت اول ناجا در سال ۱۴۰۰ است

سخنگوی ناجا از تهیه و تدوین ۱۶ اولویت کاری برای ناجا در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت : اولویت اول ناجا «هوشمندسازی پلیس» است تا بتوانیم با استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دهیم.

سردار «مهدی حاجیان» روز سه‌شنبه در ستاد انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های ناجا برای تحقق شعار سال و ایجاد رونق اقتصادی، افزود: ناجا در سال جدید برای تحقق شعار سال کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی مختلفی را تشکیل می‌دهد تا با ایجاد یک بستر و فضای امن توسعه اقتصادی را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مبارزه جدی با قاچاق کالا در سال جدید خبر داد و گفت: علاوه بر مبارزه جدی با قاچاق کالا، ناجا سعی می‌کند تمام موانع تولید را برای سرمایه‌گذاران بردارد و با پشتیبانی‌ها خود منجر به توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شود.

سخنگوی ناجا با اشاره به تغییر ساعات محدودیت تردد شبانه، هدف پلیس را حفظ امنیت و سلامت دانست و تصریح کرد: ساعات تردد شبانه به ۲۲ تا ۳ بامداد تغییر کرد و به همه مسافران توصیه می‌شود ظرف ۷۲ ساعت شهرهای نارنجی و قرمز کرونایی را ترک کنند در غیر این صورت پلیس مجبور به اعمال قانون می‌شود.

سردار حاجیان همچنین با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۸۴ میلیون تردد در کشور ثبت شد، گفت: این عدد افزایش ۸۹ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: افزایش میزان ترددها، افزایش در تصادفات جانی، جرحی و خساراتی را در پی دارد به طوریکه تصادفات منجر به فوت ۱۹ درصد و تصادفات خسارتی ۸۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سردار حاجیان در پایان صحبت‌های خود ضمن تشکر و قدردانی از همکاران خود در استان کرمانشاه، شاخص‌های تاثیرگذار ناجا و فاکتورهای انتظام‌بخشی در این استان را مطلوب ارزیابی کرد.

سردار حاجیان؛ سخنگوی ناجا روز سه‌شنبه برای بازدید از مجموعه انتظامی استان کرمانشاه به این استان سفر کرده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

/ایرنا



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک

به گزارش خبرآنلاین؛ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در خردادماه ۱۴۰۰ دقیقاً دو ماه پیش از آغاز دوران ریاست‌جمهوری گفت: امکان افزایش تولید خودرو به بیش از دو میلیون دستگاه وجود دارد؛ خودرو باید از حالت انحصاری خارج و برای آن قیمت عادلانه تعیین شود.

تجارت نیوز در خبری نوشت:او در ادامه صنعت خودرو را از دغدغه‌های مهم و در عین حال قابل حل مردم به شمار آورد و با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش کمیت و کیفیت و قیمت‌گذاری خودرو اظهار کرد: در کشور ما تولید خودرو داخلی به اندازه مورد نیاز نیست.

با مقایسه اختلاف قیمت کارخانه تا بازار چند خودرو ایرانی، می‌توان متوجه واقعیت‌های صنعت خودرو شد.در کمتر از سه سال و نسبت به خردادماه ۱۴۰۰، قیمت کارخانه خودرویی همچون پژو پارس LX TU۵ از ۱۴۶ میلیون تومان به ۴۰۲ میلیون تومان رسید؛ در حالی که قیمت بازار آن از ۲۶۹ میلیون تومان به رقم باورنکردنی ۸۷۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مورد دیگری همچون کوییک معمولی در سال ۱۴۰۰ با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان از درِ کارخانه به فروش می‌رسید، اما نرخ فروش آن در بازار ۱۵۲ میلیون تومان تعیین شده بود؛ به عبارتی اختلاف ۱۱ میلیون تومانی از کارخانه تا بازار. هم‌اکنون اختلاف قیمت کوییک S به ۱۴۴ میلیون تومان رسیده که به معنی افزایش ۱۳ برابری آن طی تنها سه سال است.

217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899196

دیگر خبرها

  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • اجری موفق طرح نور در کرمانشاه
  • پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • چهارمین اطلاعیه پلیس درباره عفاف و حجاب / هوشمندسازی در طرح نور
  • اجرای «طرح نور» هوشمند می‌شود!
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست