Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@06:38:16 GMT

‍ صیانت از حریم راههای لرستان توسط ۲۸ اکیپ راهداری

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۲۶۹۰

‍ صیانت از حریم راههای لرستان توسط ۲۸ اکیپ راهداری

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، عارف امرایی  گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، در طرح نوروزی ۱۴۰۰ تعداد ۴۲۰ نیروی راهدار در قالب ۲۸ اکیپ و با در اختیار داشتن ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با تمام توان در محورهای مواصلاتی و ۳۲ راهدارخانه سطح استان حضور دارند و مشغول خدمت رسانی به کاربران جاده ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت راهداران در زمینه گشت های تلفیقی با سایر حوزه ها از جمله کنترل و نظارت ناوگان کالا و مسافر با جدیت در حال انجام است.

 امرایی اظهار داشت: علاوه بر گشت های مشترک به همه ی ادارات شهرستانهای تابعه ابلاغ شده است که تیم های ارتقای کیفیت راهداری شامل: لکه گیری، تعمیر و ساماندهی تابلوها و علائم ایمنی، شست و شوی تابلو و علائم، پاکسازی حریم، قنوزنی و برخورد با متجاوزان به حریم راه در ایام تعطیلات نوروزی فعال باشند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه برخورد با متجاوزان حریم راه در این ایام تعطیل نیست، تصریح کرد: گشت های راهداری به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی فعال هستند و اجازه هیچگونه ساخت و ساز غیرمجاز را به متجاوزان نمی دهند، همچنین از هم استانی های عزیز انتظار داریم هرگونه حوادث جاده ای و ساخت و ساز غیرمجاز را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.

۴۶

کد خبر 1499839

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج کندوان لغو شد

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از لغو انسداد محور کرج کندوان به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا خبر داد.

به گزارش تین نیوز  از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام لغو انسداد محور کرج -کندوان اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان که از تاریخ دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به مدت سه روز به دلیل انجام عملیات عمرانی نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا لغو و تردد برقرار شد.

زندی فر افزود: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و به‌منظور جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود که قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی و تردد در محور برقرار شد.

 وی تصریح کرد: در صورت انسداد مجدد در روزهای آینده اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز خاطرنشان کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورز در لرستان مربوط به خرم‌آباد است