Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:33:53 GMT

۹۷۰ تن میوه با نرخ مصوب تنظیم بازار در قزوین توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۲۹۲۲

۹۷۰ تن میوه با نرخ مصوب تنظیم بازار در قزوین توزیع شد

به گزارش ایرنا، عزیزالله افضلی روز سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین افزود: ٨٠٠ تن پرتقال و ٤٠٠ تن سیب برای شب عید و تعطیلات نوروزی در نظر گرفته بودیم که تاکنون ٥٩٥ تن پرتقال و ۳۷۵ تن سیب توزیع داشتیم.

وی با بیان اینکه کیفیت این میوه مناسب و بالا بوده است،افزود: کار توزیع میوه تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در ادامه با اشاره به عرضه مرغ در بازه زمانی ۲۵ اسفند ماه پارسال تا ۸ فروردین ۱۴۰۰ بیش از نیاز بازار، گفت: در زمینه تولید و تامین و توزیع مرغ هیچ نگرانی نداریم و تدابیر لازم اندیشیده شده است. 

این مسوول گفت: روزانه بین ۱۲۰ تا ۱۸۰ تن توزیع مرغ را در بازار استان در دستور کار قرار داده ایم.

افضلی همچنین اظهار داشت:  در سال گذشته بر اساس گزارشات سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، قزوین در ردیف استان های برتر کشور در تنظیم بازار کشور قرار گرفت که امیدواریم این رویه در سال جدید نیز ادامه یابد.

وی با اشاره به نام گذای سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، افزود: امیدواریم در سال جدید شاهد تلاش جدی همه نهادها و دستگاه های مسوول در زمینه برداشتن موانع تولید باشیم.

برچسب‌ها تولید داخلی استان قزوین ستاد تنظیم بازار نوروز 1400

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تولید داخلی استان قزوین ستاد تنظیم بازار تولید داخلی استان قزوین ستاد تنظیم بازار نوروز 1400 اخبار کنکور تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به آغاز سفرهای حج عمره و پس‌از آن سفرهای حج تمتع، وضعیت بازار نرخ ریال عربستان بر این اساس است؛ قیمت ارز ریال عربستان هم اکنون نسبت به روز گذشته (در لحظه تنظیم خبر) ریزش ۸۰ تومانی را تجربه کرده و به ۱۷,۳۵۱ تومان رسیده است.

همین‌طور، امروز سه شنبه (۴ اردیبهشت) تا لحظه تنظیم این خبر، دینار عراق با قیمت ۴۹.۷۰۰ تومان، درهم امارات با قیمت ۱۷ هزار و ۵۷۰ تومان معامله می‌شود.

کد خبر 6086619

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد