Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور، با اعلام این خبر افزود: تا ساعت ۱۹ امروز دوشنبه نهم فروردین ماه؛ دومین روز از فرصت هفت روزه ثبت نام انتخابات اولین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در مجموع روز اول و دوم ثبت نام، برای ۶ حوزه انتخابیه مشمول این انتخابات، ثبت نام  سه زن و ۱۰۷ مرد نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، با بیان جزئیات این ثبت نام‌ها، بیان کرد: در مجموع از آغاز ثبت نام در روز اول تا ساعت ۱۹ امروز، ثبت نام  ۱۰ نفر برای حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه، هشت نفر برای حوزه انتخابیه بهار و کبودر آهنگ، ۱۵ نفر برای حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان، ۶۷ نفر برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، ۲ نفر برای حوزه انتخابیه گچساران و هشت نفر برای حوزه انتخابیه میانه قطعی شد.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور، در خصوص تحصیلات داوطلبان ثبت نام شده اظهار داشت: تا ساعت ۱۹ امروز، از مجموع ۱۱۰ نفری که ثبت نام آنها نهایی شده است، هفت نفر دارای تحصیلات حوزوی، ۱۳ نفر دارای مدرک دکتری، ۸۵ نفر کارشناسی ارشد و پنج نفر لیسانس هستند.

موسوی افزود: اطلاعات تکمیلی متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اعلام می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان با اشاره به شیوع کرونا در کشور و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به افرادی که قصد دارند در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند، توصیه کرد: با استفاده از ۲ روش الکترونیک پیش بینی شده برای ثبت نام از طریق موبایل یا رایانه شخصی که در پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir در دسترس است، برای ثبت نام اقدام کنند و صرفا برای نهایی کردن ثبت نام خود به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه خود و یا وزارت کشور مراجعه کنند.

شایان ذکر است، ثبت نام داوطلبین انتخابات اولین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه هشت فروردین ماه آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز ۱۴ فروردین ماه ادامه دارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: نفر برای حوزه انتخابیه وزارت کشور دوره ای ثبت نام تا ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

آفتاب‌‌نیوز :

ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره را  اینجا بخوانید .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس منتشر شد
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد
  • تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • گرم‌ شدن دوباره تنور انتخابات در زنجان
  • انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود