Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:00:24 GMT

کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارق در بهار

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۳۲۳۵

کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارق در بهار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ بزرگعلی نوری فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهار در پی اقدام هوشمندانه و گشت زنی‌های هدفمند، به یک دستگاه خودرو سواری زانتیا در محور‌های مواصلاتی شهرستان با یک سرنشین مشکوک شده که با کمک پلیس آگاهی استان و از خود گذشتگی وتلاش و کوشش فراوان آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: در بررسی‌های انجام شده و استعلام پلاک خودرو مشخص شد، این خودرو دارای سابقه سرقت در سال گذشته در همدان می‌باشد.

سرهنگ بزرگعلی با اشاره به این که خودرو مذکور به پارکینگ منتقل و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس با تمام توان در راستای برقراری نظم و امنیت شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: اخبار و اطلاعات خود را در رابطه با عمل مجرمانه افراد به سامانه تلفنی ۱۱۰ اطلاع دهند و خودرو‌های خود را به تجهیزات و وسایل ضد سرقت مجهز کنند چرا که سارقان معمولا سراغ خودرو‌های می‌روند که فاقد هر گونه وسیله ضد سرقت باشد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی سرقت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!

 5 عضو سرقت خودرو در حالی با تیراندازی پلیس دستگیر شدند که قطعات خودروهای سرقتی را در یک منزل مسکونی ناپدید می کردند. 

به گزارش خراسان، در پی رها شدن لاشه های چندین خودروی سرقتی در خیابان های خلوت که قطعات آن ها سرقت شده بود،گروهی کارآزموده از افسران دایره تجسس کلانتری آبکوه،عملیات شناسایی و ردزنی سارقان را آغاز کردند.

آن ها که با دستور ویژه سرتیپ دوم ستاد احمد نگهبان(جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ) وارد عملیات تخصصی شده بودند در اولین مرحله از اقدامات پلیسی ،محیط جغرافیایی رها شدن لاشه خودروها را زیر ذره بین تحقیقات بردند و به نتایجی دست یافتند که نشان می داد خودروها در محدوده بولوار خیبر اوراق می شوند.

بنابراین گشت های انتظامی شبانه تقویت شد و چندین گروه مشترک از بخش های تخصصی پلیس با هدایت سرهنگ جعفر عامری(رئیس کلانتری آبکوه) در حالی به گشت زنی های بامدادی پرداختند که بسیاری از شهروندان در خواب سحرگاهی به سر می بردند.

این عملیات ها ادامه داشت تا این که ساعت یک بامداد هجدهم فروردین،ناگهان سرنشینان یک دستگاه پراید در حالی وارد کمین نیروهای گشت شدند که تعدادی از قطعات خودروها درون پراید مذکور ،زیر نور چراغ خودروی پلیس قرار گرفت. 

استعلام شماره پلاک پراید نیز بیانگر آن بود که خودروی مشکوک دارای سابقه سرقت است. بنابراین بلافاصله عملیات دستگیری شروع شد اما راننده با مشاهده چراغ گردان خودروی پلیس پدال گاز را فشرد.

در همین حال نیروهای گشت سلاح ها را بیرون کشیدند و لاستیک های پراید را زیر رگبار گلوله گرفتند. ساعتی بعد 3سرنشین خودرو محاصره شدند و درحالی به چنگ قانون افتادند که لوازم وقطعات سرقتی زیادی به همراه مقادیری مواد مخدر صنعتی از داخل پراید کشف وضبط شد.با انتقال متهمان و قطعات سرقتی به کلانتری ،بازجویی های تخصصی از آنان زیر نظر سرگرد طیوری(رئیس تجسس کلانتری آبکوه)آغاز ومشخص شد اعضای این باند خودروها را از غرب مشهد سرقت می کنند و در بولوار خیبر ،به قطعات و لوازم قابل فروش آن دستبرد می زنند.

طولی نکشید که ماموران انتظامی مخفیگاه اعضای این باند را شناسایی کردند وبا کسب مجوزهای قضایی منزل مسکونی ویلایی را به محاصره درآوردند. در بازرسی از این مکان نیز تعداد قابل توجهی قطعات و لوازم سرقتی خودرو مانند رینگ و لاستیک،رگلاتور و کپسول گاز،ضبط وپخش ،دینام،استارت و... کشف شد.

این عملیات ضربتی با دستگیری 2 عضو دیگر باند هنگام اوراق کردن خودروها در حالی ادامه یافت که بررسی ها نشان داد قطعات خودروهای سرقتی پس از انتقال به حیاط مذکور،طوری توسط دزدان جادوگر ناپدید می شوند که تنها لاشه ای از آن باقی می ماند.

براساس این گزارش ،ادامه تحقیقات مشخص کرد اعضای این باند 5 نفره به صورت حرفه ای با بهره گیری از خودروهای پژو 206 و پراید هاچ بک ،خودروهای شهروندان را در غرب مشهد به سرقت می برند وآن ها را در حیاط منزل مسکونی اوراق می کنند. بررسی های بیشتر با هماهنگی قضایی برای شناسایی دیگر عوامل مرتبط با این باند سرقت وارد مرحله جدیدی شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان