Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی روز دوشنبه در حاشیه سفر خود به شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: یکی از شهرستان‌هایی که توسط دفتر مقام معظم رهبری برای رفع معضل حاشیه‌نشینی مطرح شده منطقه جوی‌آباد خمینی‌شهر است که برای رفع مشکلات آن تدابیری اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان یادآور شد: برای اجرایی کردن برخی از تصمیمات که در اسفندماه گذشته گرفته شده به این شهرستان سفر کردیم تا مسائل و مشکلات اجرایی را احصا و راهکارهای منطقی و معقولی که برای آسایش مردم از جمله احداث پارک‌ها، گذرگاه‌ها، آسفالت معابر و مقدمات عمرانی است اجرایی شود.

وی تصریح کرد: یکی از مسائل مهم مطرح شده در این جلسه توسعه اشتغال برای مردم شهرستان بود و مقرر شد اقدامات کارشناسی اصولی و منطقی در راستای اجرای رفع موانع تولید انجام شود.

رضایی اضافه کرد: امیدواریم با خلاقیت و نوآوری اشتغال بیشتر در سال ۱۴۰۰ فراهم و موجب امنیت، رفاه، آسایش مردم شود.

استاندار اصفهان از حمایت‌های همیشگی مردم شهرستان خمینی‌شهر قدردانی کرد و گفت: از مردم این شهرستان می‌خواهم بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و همراهی‌های لازم را نسبت به این مهم داشته باشند تا زنجیره انتقال این ویروس منحوس قطع شود.

قابل ذکر است، استاندار اصفهان در این سفر از برخی پروژه‌های عمرانی این شهرستان بازدید کرد.

در مجموع بیش از ۲ هزار هکتار از گستره شهرهای استان اصفهان شامل اصفهان، کاشان، خمینی شهر، نجف آباد و شهرضا را مناطق حاشیه نشین تشکیل می‌دهند.

براساس آمارهای وزارت راه و شهرسازی اکنون ۹ میلیون نفر از جمعیت بیش از ۸۱ میلیونی کشور در حاشیه ۹۱ شهر به وسعت ۵۳ هزار هکتار زندگی می‌کنند و براین اساس جمعیت حاشیه نشین کشور با احتساب اتباع بیگانه به ۱۳ میلیون نفر می‌رسد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان خمینی شهر حاشیه نشینی مقام معظم رهبری استاندار اصفهان خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقسیم استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک انتظامی / ارتقای امنیت حاشیه زاینده‌رود

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان از طرح بلوک‌بندی استان براساس وسعت، جغرافیا، نوع و میزان وقوع جرم به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و ارتقای میزان احساس امنیت بین شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، بهزاد ثابت راسخ در برنامه زنده تلویزیونی بهار دلنشین اظهار کرد: پلیس سال ۱۴۰۳ را با شعار آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت آغاز کرده و همکارانم با سرلوحه قرار دادن این شعار تمام تلاش خود را معطوف کردند تا شهروندان و مسافران نوروزی آرامش و امنیت را با تمام وجود احساس کنند.

وی در خصوص فلسفه وجودی پلیس پیشگیری فراجا افزود: تمام اقدامات این پلیس در راستای این است که هیچ جرم و آسیبی در فضای عمومی جامعه اتفاق نیفتد و از آنجا که برخی از شهروندان با سهل‌انگاری خود زمینه و بستر وقوع جرم را برای مجرمان فراهم می‌کنند، این پلیس تلاش می‌کند تا سطح آگاهی عمومی مردم را در این خصوص بالا ببرد تا خود پلیس خود باشند و از وقوع جرم جلوگیری کنند.

رئیس پلیس پیشگیری استان اصفهان از طرح بلوک بندی استان بر اساس وسعت، جغرافیا، نوع و میزان وقوع جرم به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و ارتقای میزان احساس امنیت در بین شهروندان خبر داد و گفت: در این طرح استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک تقسیم شده و حداقل در هر بلوک یک واحد گشت خودرویی، یک واحد گشت موتوری و یک گشت پاس پیاده قرار داده شده است که به‌صورت ۲۴ ساعت در حوزه مأموریت خود به ویژه در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و اماکنی که مسافران نوروزی حضور دارند به گشت‌زنی می‌پردازند.

ثابت راسخ با بیان اینکه حاشیه زاینده‌رود یکی از بلوک‌های مهم انتظامی در مرکز استان به شمار می‌آید، اظهار داشت: واحدهای گشت انتظامی از ضلع شمال و ضلع جنوب حاشیه به صورت پاس پیاده حضور دارند و به ارتقای امنیت این منطقه کمک می‌کنند و در این بین اگر شهروندان و مسافران نوروزی درخواست یا امدادخواهی داشته باشند می‌توانند به این گشت‌ها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های تلفیقی با مشارکت سپاه و گشت‌های رضویون بسیج استان، ایجاد ایست و بازرسی در ورودی و خروجی‌های استان، راه اندازی ایستگاه‌های پلیس در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و اجرای طرح‌های امنیت محله محور از مهمترین اقدامات پلیس پیشگیری در ایام نوروز است.

رئیس پلیس پیشگیری استان اصفهان خاطرنشان کرد: پلیس مصمم است در سال جدید با استفاده از دانش و هوش بالا و فناوری‌های روز به صورت مقتدرانه و شجاعانه اما با رعایت اخلاق و رفتار و منش اسلامی امنیت و آرامش را در جامعه پیاده کند و در این میان از مردم انتظار می‌رود که در راستای ارتقای امنیت پایدار مشارکت همه جانبه با طرح‌های پلیس داشته باشند.

کد خبر 740032

دیگر خبرها

  • تقسیم استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک انتظامی / ارتقای امنیت حاشیه زاینده‌رود
  • بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان
  • نسخه نجات اقتصاد استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی است
  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • گویش و لهجه خلیل‌آبادی از نمونه‌های زبان کهن فارسی است
  • معضل بارنامه‌های جعلی/ قاچاق گازوئیل با ۱۰۰ برابر قیمت
  • محور خرم‌آباد - پلدختر تا دو روز دیگر بازگشایی می‌شود
  • محور خرم‌آباد - پلدختر ظرف ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • تسریع در در روند بازسازی کامل محور خرم‌آباد به پلدختر
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود