Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان گفت: مشکلی در روند تامین و توزیع کالاهای مصرفی و موردنیاز مردم به خصوص ۱۰۰ قم کالای اساسی براساس برنامه ریزی و جهت گیری مناسب دولت وجود ندارد.  

او روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که به صورت سراسری (استان‌های کشور) و در ارتباط تصویری و زنده با رئیس جمهوری برگزار شد، افزود: در استان همدان هم روند تامین و توزیع چهار قلم کالای اساسی و مورد نیاز مردم با توجه به شرایط پیش آمده در سطح کشور با شدت و ضعف و تنش‌هایی مواجه شد که این موارد به خوبی مدیریت و ساماندهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان اظهار داشت: به رغم وجود برخی مشکلات در حال حاضر مانعی در مسیر تامین اقلام مصرفی و مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد و با تلاش موثر و هدفمند مسئولان اندک کاستی و ضعف موجود نیز رفع می‌شود.

شاهرخی تاکید کرد: تامین اقلام ضروری، موردنیاز و مصرفی برای تامین رفاه حال و آسایش مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اما مهم‌تر از این موضوع در شرایط فعلی، توزیع مناسب و نظارت دقیق و مستمر است.

او با اشاره به اینکه شرایط پیش آمده به خصوص ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز موجب افزایش تقاضای مازاد بر نیاز گوشت مرغ در سطح استان همدان شد، گفت: گوشت مرغ یکی از نیاز‌های اصلی مردم در روز‌های پایانی سال و ایام نوروز است که درحال حاضر بیش از نیاز مصرفی استان همدان، تهیه شده و با شیوه‌ای مناسب و مدیریت شده در حال توزیع از طریق بازار و مراکز عرضه است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه فرصت طلبی برخی افراد در قطعه بندی مرغ در کاهش دسترسی مردم به این فرآورده نقش داشت، تاکید کرد: برای پیشگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی در زمینه عرضه و توزیع گوشت مرغ، باید فرایند نظارت بر توزیع با دقت و حساسیت و دقت نظر بیشتری دنبال و پیگیری شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالا های مصرفی ستاد تنظیم بازار نیاز مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران

سید محمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۵ هزار و ۷۲۷ تن اقلام اساسی پارسال در مازندران توزیع شد.

او با بیان اینکه ۶ هزار و ۹۹۶ تن کالای اساسی برای استان در نظر گرفته شد که ۵ هزار و ۷۲۷ تن جذب و توزیع شد، افزود: این اقلام شامل ۵ هزار و ۳۹ تن شکر مصرف خانوار و صنف و صنعت، ۹۸ تن گوشت قرمز منجمد و ۵۹۰ تن مرغ منجمد بود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: طی این مدت ۳۲ هزار و ۷۵۷ تن مرغ آماده طبخ و ۲۴ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۲۸۰ قطعه مرغ زنده به تهران و ۳ هزار و ۸۹۸ تن مرغ به سایر استان‌های کشور ارسال شد.

او مجموع گواهی صادر شده مرغ زنده استان طی این مدت را ۸۵ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۷۱۹ قطعه، گواهی صادر شده حمل مرغ داخل استان را ۶۰ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۹۳۹ قطعه، مرغ تحویلی به کشتارگاه را ۵۵ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۳۳۰ قطعه و وزن استحصالی مرغ را ۹۸ هزار و ۹۷۷ تن اعلام کرد و گفت: ۴ هزار و ۵۹۰ تن مرغ قطعه بندی استانی و ۴۶ هزار ۴۹۹ تن توزیع استانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • محدودیت‌ها و حرایم بهداشتی مانعی برای مشارکت مردم در صنعت دام‌داری و توسعه بخش کشاورزی
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • توصیه‌ فرماندار جیرفت به کشاورزان و عشایر در پی وقوع سیلاب احتمالی
  • صنایع انرژی بر، ۲ درصد برق مصرفی خود را از انرژی تجدیدپذیر تامین می‌کنند