Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@15:50:29 GMT

دعوت از مردم استان قزوین برای اهدای خون

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۴۴۵۰

دعوت از مردم استان قزوین برای اهدای خون

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مریم مدرسی مدیر کل انتقال خون استان گفت: در تعطیلات نوروزی معمولا با کاهش آمار اهدا روبرو می‌شویم به همین منظور نیازمند همراهی مردم در اهدای خون هستیم.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: پایگاه‌های انتقال خون استان حتی در ایام تعطیل نیز پذیرای متقاضیان اهدا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول افزود: دستورالعمل‌های بهداشتی با سخت گیری خاصی در پایگاه‌های انتقال خون اجرا می‌شوند و اهداکنندگان در این زمینه نباید نگرانی و دغدغه داشته باشند.

این مسوول با اشاره به فعالیت پایگاه‌های انتقال خون استان قزوین در شهر‌های قزوین و تاکستان در نوروز ۱۴۰۰، گفت: در ایام نوروز تنها در روز تحویل سال تعطیل بوده ایم و در روز‌های پیش رو نیز ۱۳ فروردین تعطیل هستیم، اما در روز دوازدهم فروردین فعالیت خواهیم داشت.

وی یادآور شد: ساعت کاری پایگاه‌های انتقال خون قزوین و تاکستان فردا مصادف با دوازده فروردین ساعت ۹ تا ۱۳ است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای خون انتقال خون تعطیلات نوروزی پایگاه های انتقال خون انتقال خون استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مردم رشت از سپاه پاسداران با اهدای گُل

مردم برخی محلات رشت در پی عملیات مقتدرانه دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم خیبث اسرائیل، با گذاشتن دسته گل‌هایی جنب ورودی درب اصلی سپاه ناحیه مرکزی این شهر از این اقدام حمایت و تشکر کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغلی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

منبع: بسیج گیلان

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اهدای خون کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • دعوت از مردم نوع دوست استان برای اهداء خون
  • تقدیر مردم رشت از سپاه پاسداران با اهدای گُل
  • در روز ۲۶ فروردین مردم قزوین در حمایت از پاسخ قاطع سپاه به اسراییل در سبزه میدان تجمع کردند
  • فرهنگسازی اهدای خون در بین جوانان و بانوان
  • انتقال خون لرستان سه رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • اهدای خون جمعی از کارکنان تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد