Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون استاندار قم گفت: افزایش ۳۰۰ هزار قطعه در جوجه ریزی نسبت به اسفندماه در قم جهت تعدیل بازار مرغ اتفاق افتاد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   قم ، مهرداد غضنفری ظهر امروز در حاشیه کارگروه تنظیم بازار به‌صورت ویدئو کنفرانس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولویت کارگروه تنظیم بازار، تأمین کالاهای اساسی و موردنیاز مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار قم افزود: طبق گزارش‌ها در تأمین کالاهای اساسی و مایحتاج مردم، کمبودی نداریم و در مورد روغن و شکر و برنج، ذخایر مطمئنی وجود دارد و برای ماه مبارک رمضان نیز پیش‌بینی‌های لازم شده است.

وی در مورد بازار مرغ بیان کرد: تولیدات استان بین 60 تا 70 تن و مصرف بیش از تولید است و دراین‌باره تلاش شد کمبود فعلی را از استان‌های دیگر تأمین کنیم و با قیمت مصوب تنظیم بازار در اختیار شهروندان قرار دهیم.

غضنفری عنوان کرد: تفاوت قیمت مرغ در قم با استان‌های دیگر موجب شده تقاضا افزایش یابد وصف‌هایی تشکیل شود و مازاد نیاز را از استان‌های دیگر تأمین کنیم.

تعطیلی کشتارگاه، شهرهای استان مرکزی را در تامین مرغ بامشکل روبرو کرد مشکلات توزیع الکترونیکی مرغ در کاشان برطرف می‌شود برگ بازنده‌ای به نام «بی تدبیری»؛ آیا مشکل کمبود مرغ در خراسان شمالی برطرف می‌شود؟


وی تصریح کرد: توصیه می‌کنیم شهروندان نگران کمبود مرغ نباشند، چراکه افزایش 300 هزار قطعه در جوجه ریزی نسبت به اسفندماه در قم جهت تعدیل بازار مرغ اتفاق افتاد.

معاون استاندار قم خاطرنشان کرد: براین اساس مرغ موردنیاز مردم به‌زودی تأمین می‌شود، ضمن اینکه از سیاست تکمیل نیاز از توزیع مرغ منجمد استفاده کردیم.

به گفته غضنفری  از اسفندماه سال گذشته تاکنون 400تن مرغ منجمد در بازار عرضه شد و ناظرین در 200 نقطه محلی نیز حضور یافتند و بعد نظارتی را قوی کردیم و با پیش‌بینی‌های لازم، در آینده وضعیت بازار مرغ بهتر می‌شود.

غضنفری افزود: باید جهاد کشاورزی و صمت در آنالیز قیمت‌ها دقیق باشند و راجع به قیمت برخی از اقلام ازجمله جوجه یک‌روزه بررسی بیشتری صورت بگیرد، هرچند آمار، امیدوارکننده است اما دستگاه‌های مرتبط باید نیازهای آینده را بررسی کنند.

وی بیان کرد: دستگاه‌ها در طول یک سال همراهی خوبی در تنظیم بازار داشتند و همه شیوه‌نامه‌ها را پیاده کردیم تا موضوع کمبودها مدیریت شود، علی‌رغم مشکلات، وزیر صمت و جهاد اعلام کردند قم موفقیت‌های خوبی در تنظیم بازار داشته و باید استان‌های دیگر از قم الگو بگیرند.

معاون استاندار قم تصریح کرد: اتحادیه‌ها تلاش مستمری درروند توزیع و تعادل بخشی داشته و دارند، باید توجه داشت مدیریت بازار مانع از سوءاستفاده دلالان می‌شود.

انتهای پیام/457/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون استاندار قم استان های دیگر تنظیم بازار بازار مرغ استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار آرام ارز پس از انتقام ایران از رژیم صهیونیستی/ عقب‌نشینی نرخ دلار در کانال‌ها

معاملات صرافی‌ها در حالی صبح امروز پس از حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی آغاز شد که تقاضا برای خرید ارز نسبت به روزهای گذشته بسیار کاهش داشته و این صرافی‌ها خلوت‌تر از همیشه بودند.

به گزارش مشرق، پس از حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، نرخ ارز (دلار) در کانال‌های تلگرامی به بهانه این تنش افزایش یافت و برخی سعی داشتند نرخ را به ۷۰ هزار تومان برسانند، اما به فاصله چند دقیقه قیمت دلار با ریزش به کانال‌های ۶۷ و ۶۸ هزار تومان عقب‌نشینی کرد.

یکی از کانال‌های تلگرامی ارز در ابتدای معاملات امروز قیمت دلار را در کانال ۶۹ هزار تومان درج کرد که هم اکنون قیمت معاملات دلار در این کانال‌ به ۶۶ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

کارشناسان و فعالان بازار ارز افزایش قیمت را مقطعی و هیجانی عنوان می‌کنند و از روند ریزشی آن پس این افزایش خبر می‌هند. با این حال قیمت دلار هم‌اکنون در کانال‌های تلگرامی که صبح امروز به مرز ۷۰ هزار تومان نزدیک شده بود با روند نزولی به نیمه ۶۵ هزار تومان بازگشت.

هم اکنون در بازار آزاد فردوسی دلار را به قیمت ۶۴ تومان به فروش می رسانند که خریداری هم برای آن نیست.

افزایش قیمت دلار در کانال‌های تلگرامی در حالی رخ داد که تقاضایی در بازار نیست و مشاهدات نشان می‌دهد که تا ساعت ۱۱ امروز مقابل صرافی‌ها هیچ خبری نیست، به طوری که حتی تعداد دلال‌هایی هم که همیشه می‌ایستند، نیز نسبت به روزهای گذشته کمتر شده است.

قیمت ارز دیجیتال تتر که دیشب پس از حمله ایران به بالای ۷۲ هزار تومان رسیده بود با ریزش هم اکنون به ۶۸ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است، به طوری که قیمت این ارز دیجیتال که معادل نرخ دلار در بازار آزاد غیررسمی است، امروز صبح نسبت به شب گذشته چهار هزار تومان افت را ثبت کرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • پتانسیل صادرات بیش از ۶۰۰ هزارتن مرغ در کشور وجود دارد
  • قیمت سکه افزایش یافت
  • شوک بنگاه‌ها در آخر سال
  • رکورد تولید مرغ در کشور شکسته شد
  • بالا رفتن قیمت جوجه یکروزه در بازار/ قیمت ها را تعدیل کنید
  • بازار آرام ارز پس از انتقام ایران از رژیم صهیونیستی/ عقب‌نشینی نرخ دلار در کانال‌ها
  • چرا قیمت مرغ گران نشد؟
  • افزایش ظرفیت جوجه ریزی در آذربایجان شرقی
  • افزایش جوجه ریزی آذربایجان شرقی به 6 میلیون قطعه در یک دوره