Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@15:48:19 GMT

صحبت‌های نگران‌کننده ستاره سرخ ها درباره جدایی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۵۰۳۶

صحبت‌های نگران‌کننده ستاره سرخ ها درباره جدایی

محمد صلاح می‌گوید فعلاً چیزی درباره آینده‌اش در لیورپول مشخص نیست و همه‌چیز به خودش بستگی ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گفته می‌شود محمد صلاح شاید در پایان فصل تصمیم به ترک تیم فوتبال لیورپول بگیرد و راهی لالیگای اسپانیا شود.

محمد صلاح ستاره مصری در آخرین مصاحبه‌اش با نشریه «مارکا» در واکنش به جدایی‌اش از لیورپول گفت:

«این به من بستگی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما ترجیح می‌دهم فعلاً در این مورد صحبت نکنم.»

صلاح درباره رابطه‌اش با یورگن کلوپ که گفته می‌شد خراب شده است هم بیان کرد:

«رابطه من و کلوپ یک رابطه عادی بین دو حرفه‌ای است. من آن را اینگونه توصیف می‌کنم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد صلاح یورگن کلوپ تیم فوتبال لیورپول محمد صلاح یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است

به گزارش جماران، آنتونی بلینکن ، وزیر خارجه ایالات متحده دوباره به چین سفر می کند اما این بار با دستور کار هشدار درباره کمک های نظامی چین به روسیه در میانه جنگ اوکراین. به گزارش رسانه ها، آنتونی بلینکن این هفته با هشدار به چین برای محدود کردن پشتیبانی فنی خود از ارتش روسیه راهی پکن خواهد شد. سفر سه روزه بلینکن که از چهارشنبه آغاز می شود، پس از تصویب بسته کمکی 61 میلیارد دلاری به اوکراین توسط مجلس نمایندگان آمریکا و در بحبوحه نگرانی پایتخت های غربی مبنی بر افزایش کمک چین به مسکو برای ساخت سخت افزارهای نظامی صورت می گیرد.

یک مقام وزارت امور خارجه پیش از سفر بلینکن به خبرنگاران گفت: «ما آماده ایم در مواقعی که لازم بدانیم علیه شرکت هایی که به شدت امنیت را در اوکراین و اروپا تضعیف می کنند، اقداماتی انجام دهیم. ما تمایل خود را برای انجام این کار در مورد شرکت‌هایی از تعدادی از کشورها، نه فقط چین، نشان داده‌ایم.»

از چندی پیش گزارش هایی منتشر شده مبنی بر اینکه چین همه چیز را از وسایل نقلیه گرفته تا جلیقه‌های ضد گلوله به روسیه برای استفاده در جنگ خود علیه اوکراین می‌فرستد. استدلال چین در ارسال برخی تجهیزات این است که این کالاها  دارای کاربرد دوگانه هم  غیرنظامی و هم نظامی هستند.

به گزارش رسانه ها، یک مقام ارشد وزارت امور خارجه روز جمعه درباره جزئیات سفر بلینکن به چین به خبرنگاران گفت: بلینکن روز جمعه با همتایان خود از گروه هفت درباره نگرانی در مورد انتقال طیف وسیعی از مواد و اجزای تسلیحاتی با کاربرد دوگانه که روسیه برای پیشبرد تولید نظامی خود از آنها استفاده می کند، از شرکت های تجاری در چین صحبت کرده است. این نگرانی وجود دارد که روسیه از طریق حمایت چین تا حد زیادی پایگاه صنعتی دفاعی خود را بازسازی کرده است. این موضوع  نه تنها در میدان نبرد در اوکراین تأثیر دارد بلکه به اعتقاد ما، تهدید بزرگ‌تری برای امنیت گسترده‌تر اروپا است.

مقامات ایالات متحده در این ماه گزارش داده اند که چین همچنین قطعات و ریزتراشه های مورد استفاده برای تولید پهپاد، موشک های کروز و خودروهای زرهی را به روسیه ارسال می کند.

به گفته این مقام آمریکایی، وزیر خارجه و  دیگر دیپلمات‌های آمریکایی این نگرانی‌ها را به چین ابراز خواهند کرد. مشخص نیست که آیا بلینکن با شی جین پینگ، رئیس جمهور چین دیدار خواهد کرد یا خیر.  به گفته وزارت امور خارجه، سفر بلینکن تا جمعه ادامه دارد و قرار است شانگهای و پکن را نیز شامل شود.

در نشست وزرای خارجه گروه ۷ در اواخر هفته گذشته در ایتالیا، دیپلمات‌های ارشد غرب هشدار مشترکی به ایران دادند که اگر مشخص شود که موشک‌های بالستیک و فناوری نظامی مرتبط به روسیه ارسال می‌کند، با تحریم‌های بیشتری مواجه خواهد شد. بلینکن در سخنانی پس از نشست جی 7 گفت که چین کمک کننده اصلی به روسیه در حوزه تسلیحاتی است. او در این باره گفته بود: «ما می بینیم که چین در حال استفاده از ماشین آلات، نیمه هادی ها و سایر موارد استفاده دوگانه است که به روسیه در بازسازی پایگاه صنعتی دفاعی کمک کرده است.»

 

دیگر خبرها

  • ببینید | بخش چهارم صحبت‌های مهم رئیس قوه قضاییه در رابطه با آسیب های اجتماعی
  • (ویدیو) صحبت‌های مهم رئیس قوه قضائیه در رابطه با عفاف و حجاب
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • چرا یک وصال عاشقانه به جدایی تلخ می‌انجامد؟
  • بعد از حذف از لیگ اروپا: صحبت‌های رختکن لیورپول لو رفت
  • نگاهی به زندگی عاشقانه جنجالی ایلان ماسک؛ شریک زندگی کنونی او کیست؟
  • مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند
  • رسانه عبری: تل‌آویو نگران گام بعدی مسکو است
  • اولین واکنش رسمی بایرن به مذاکره با زیدان