Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:36:45 GMT

هالند برای دورتموند عصبانی می‌شود، برای ما نه!

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۵۲۵۵

هالند برای دورتموند عصبانی می‌شود، برای ما نه!

دو بازی بدون گل نروژ در دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2022، تعهد ارلینگ هالند به تیم ملی کشور را زیر سوال برده است.

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در تیم ملی نروژ به اندازه دورتموند راحت به نظر نمی رسد و اکنون پس از دو بازی ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 با اتقاداتی از سوی هموطنانش مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه تنها هالند در تیم ملی نروژ به اندازه دورتموند ندرخشیده و تاثیرگذار نبوده، که اکنون متهم شده در بازی برای کشورش رفتار متفاوتی از بازی های باشگاهی در پیش گرفته است. شکست 3-0 نروژ برابر ترکیه در این کشور یک فاجعه خوانده شد و باعث شد تا هالند هدف انتقادات بیشتری قرار بگیرد.

 

 

یان آرنه ریسه، ستاره سابق تیم ملی نروژ و لیورپول، یکی از منتقدان اصلی هالند به شمار می رود.

ریسه گفت: "هالند بابت اینکه شخصیت و احساسات خود را در زمین نشان می دهد و وقتی اوضاع به نفع تیم پیش نمی رود واکنش نشان می دهد، تحسین شده است. اما اینجا ما چنین چیزی از او ندیدیم."

برنت هالسکر، فوتبالیست سابق و مجری معروف نروژی، نیز در انتقادات با ریسه همراه شده و نمایش هالند برای دورتموند را با نمایش او برای تیم ملی کشورش مقایسه کرد.

هالسکر گفت: "ناامیدکننده است. او دیگر با آن اعتماد به نفسی که ما از او سراغ داشتیم بازی نمی کند. در دورتموند وقتی پاس بد می دهد عصبانی می شود، اما اینجا فقط همه چیز را می پذیرد و تسلیم می شود. نمی گویم که او به بازی در تیم ملی بی علاقه است، اما همان برداشت را به به بیننده نمی دهد. این نشانه نگران کننده ای است."

 

 

در دفاع از هالند

 

استیل سولباکن، سرمربی تیم ملی نروژ، اما به دفاع از بازیکن خود پرداخته است. سولباکن گفت: "بازی های ملی او تازه شروع شده است. برای این تردید ها و پرسش ها خیلی زود است."

مارتین اودگارد، ستاره نروژ و آرسنال، نیز در دفاع از هالند به سرمربی خود پیوست و گفت: "مشکل این است که ما باید از او بهتر استفاده کنیم. ما باید بهتر بازی کنیم و برای او شانس های بیشتری فراهم کنیم."

 

 

ارلینگ هالند نروژ بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارلینگ هالند نروژ بروسیا دورتموند تیم ملی نروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۴ - اتلتیکومادرید ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید
  • اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها!
  • خوشحالی از حذف سیتی: تکرار سه‌گانه در خواب!
  • گواردیولا: چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۴ - اتلتیکومادرید ۲
  • از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)