Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@10:17:32 GMT

گزارش زنده| ایران 2- سوریه 0

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۵۷۰۷

گزارش زنده| ایران 2- سوریه 0

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم ملی فوتبال ایران پس از یک هفته تمرین آماده‌سازی در تهران، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی سوریه برگزار می‌کند و دراگان اسکوچیچ در سومین مسابقه روی نیمکت ایران شاگردانش را محک خواهد زد.

 

با گزارش زنده اتفاقات مهم این بازی دوستانه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی، جعفر سلمانی، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون

ترکیب تیم ملی سوریه: ابراهیم عالمه، ثائر کروما، عمرو میدانی، فارس ارناووط، یوسف الحموی، موید عجان، کامل حمیشه، محمد عنز، محمد عثمان، محمد المواس و عبدالرحمن

گل‌های بازی:

تیم ملی ایران: محمدحسین کنعانی زادگان(دقیقه ۱)

تیم ملی سوریه: -

کارت زرد:

تیم ملی ایران: -

تیم ملی سوریه: -

کارت قرمز:

تیم ملی ایران: -

تیم ملی سوریه: -

مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۱ - شاگردان اسکوچیچ در اولین حمله این بازی صاحب ضربه کرنر شدند که این کاشته ایستگاهی توسط علی قلی‌زاده به درون محوطه شش قدم ارسال شد و محمدحسین کنعانی زادگان با ضربه سر دروازه سوریه را باز کرد.

دقیقه ۱۷ - پاس در عمق مهدی طارمی موقعیت خوب گلزنی را برای سردار آزمون فراهم کرد که ضربه پای چپ زمینی این بازیکن را ابراهیم عالمه در دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۱ - پاس سردار آزمون و شوت احسان حاج‌صفی از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و با اختلاف زیادی از بالای دروازه سوریه راهی اوت شد.

این خبر در حال تکمیل است..

هومن جعفری کد خبر: 1091962 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال سوریه بازی دوستانه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال سوریه بازی دوستانه تیم ملی ایران تیم ملی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌ها فوتبال رم روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در هفته سی و سوم سری آ رو در روی بولونیا قرار گرفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم که از دقیقه ۵۲ وارد زمین شده بود در دقیقه ۵۶ توانست تک گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند.

«دنیله دروسی» سرمربی رم در خصوص عملکرد آزمون در این بازی اظهار داشت: سردار به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و لزومی نداشت که از ابتدا در زمین حضور داشته باشد. از گلزنی او خوشحال هستم و عملکرد خوب او برای ما مهم است. امیدوارم روند خوب آزمون ادامه دار باشد همانطور که «تامی آبراهام» یک بازیکن مهم برای رم به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که رم با این شکست ۵۵ امتیازی و در رده پنجم جدول سری آ باقی ماند.

کد خبر 6086111

دیگر خبرها

  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند