Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس قوه قضاییه در سفر یک روزه خود به استان لرستان در بازدیدهای میدانی و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات استان قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی صبح امروز همراه با یک هیئت قضایی به استان لرستان سفر کرد و در سفر یک روزه خود به این استان از مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد، شرکت ماشین‌سازی خرم‌آباد و برخی از واحدهای تولیدی بازدید به‌عمل آورد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با قضات و کارکنان دادگستری لرستان، حضور در جلسه احیای حقوق عامه در حوزه کشاورزی، دیدار با نخبگان و نمایندگان اقشار استان لرستان از جمله برنامه‌هایی بود که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی انجام گرفت، حضور در شورای اداری لرستان نیز از دیگر برنامه‌های پایانی سفر رئیس قوه قضائیه به این استان است که عصر امروز انجام می‌شود.رئیسی در لرستان: چرا کارخانه‌هایی در لرستان 10 سال راکد و نیمه‌تعطیل‌ مانده‌اند / آماده حمایت از تولیدکنندگان هستیمرئیسی: برخی خصوصی‌سازی‌ها "بد" بود/در برخورد با فساد به هیچ وجه مماشات نخواهیم کرد / باب اتهام زنی را باید بسترئیسی: ایثارگران و جانبازان لرستان سندهای زنده دفاع مقدس هستند / اعزام هیئت 22 نفره برای بررسی وضعیت قضایی

انتهای پیام/ 642/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد

رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر به پاکستان، پس از برگزاری دیدارهای رسمی و رایزنی با نخست وزیر، رئیس جمهور، روسای مجالس ملی و سنا و فرمانده کل ارتش این کشور در اسلام‌آباد، عازم لاهور شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت_ در ادامه برنامه‌های سفر به پاکستان، پس از دیدار با نخست وزیر، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، دیدار با رئیس جمهور و روسای مجالس ملی و سنا، دیدار با فرمانده کل ارتش و دیدار با جمعی از نخبگان پاکستانی، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد.

رئیس جمهور در بدو ورود به لاهور از مجموعه تاریخی و فرهنگی قلعه لاهور دیدن و به مقبره اقبال لاهوری ادای احترام می‌کند و سپس جمعی از مقامات محلی ایالت پنجاب با دکتر رئیسی دیدار خواهند کرد.

آیت الله رئیسی همچنین در جمع دانشجویان دانشگاه لاهور حضور یافته و برای آنان سخنرانی می‌کند.

کد خبر 747091

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • چرا رئیسی مسئولیت کار‌های خود و دولتش را قبول نمی‌کند؟
  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • روایت اژه‌ای از جلسه با رئیسی و بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • اعلام جزئیاتی از سفر ۳ روزه رئیسی به پاکستان
  • روایت روزنامه پاکستانی از اهمیت سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد
  • فعالان اقتصادی اقدامات رئیسی دوران قوه قضائیه را می‌خواهند