Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجارپور گفت: در سالروز میلاد حضرت مهدی (عج)، بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «حضرت زینب (س)»، بخش «ارد» لارستان به اجرای گروه سرود و همچنین برپایی ایستگاه صلواتی اقدام کردند.

«طاهره نجارپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: کانون فرهنگی و هنری «حضرت زینب (س)»، شهر «ارد» در ایام سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت زینب (س)»، شهر «ارد» با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی در این کانون، افزود: بچه های مسجد در کانون «حضرت زینب (س)» با برپایی این ایستگاه به توزیع شیرینی میان مردم پرداختند.

 

وی ادامه داد: در این ایستگاه صلواتی به همت کانون فرهنگی و هنری «حضرت زینب (س)» تعداد 180 بسته نان و شکلات توزیع شد.

 

نجارپور به دیگر برنامه های این کانون در سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) اشاره کرد و گفت: بچه های مسجد در قالب گروه سرود «سربازان ولایت»، به اجرای برنامه در شب میلاد حضرت منجی عالم بشریت پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت زینب (س)»، شهر «ارد» در پایان اظهار کرد: این برنامه ها با توجه به شیوع بیماری کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی برگزار شده است.

 

 

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن میلاد امام زمان عج میلاد امام زمان عج کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فارس کانون فرهنگی و هنری ایستگاه صلواتی سالروز میلاد میلاد حضرت حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی محفل اُنس با قرآن همزمان با شب میلاد امام مجتبی (ع) در حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، در شب نیمه ماه مبارک رمضان که مصادف با میلاد با سعادت اسوه جود و کرم؛ حضرت امام حسن مجتبی (ع) است محفل قرآنی «کرسی تلاوت رضوی» در محل ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد برگزار شد. 

در این محفل نورانی که مزین به حضور جمعی از قاریان و استادان قرآنی بود در ابتدا حمید شاکرنژاد؛ قاری ممتاز و بین‌المللی به تلاوت آیات نورانی قرآن کریم پرداخت و آیاتی از سوره مبارکه قصص را تلاوت کرد. 

تلاوت قاری خوش صدای مصری؛ احمد شحات که آیاتی از سوره مبارکه مائده را تلاوت کرد، بخش بعدی محفل قرآنی «کرسی تلاوت رضوی» در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) بود. 

 اجرای تواشیح و هم‌خوانی نغمه‌های قرآنی توسط گروه تواشیح ولیعصر (عج) و اجرای شعرخوانی آئینی در وصف کریم اهل بیت (ع) توسط شاعر آئینی مشهد؛ محمد جواد خراشادی‌زاده از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع)
  • توزیع ۸۰ هزار قرص نان صلواتی در قوچان
  • برپایی ایستگاه صلواتی در حرم سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه
  • توزیع ۱۰۰ هزار قرص نان صلواتی در شیراز
  • برپایی ۱۰ ایستگاه مذهبی در کرمانشاه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس
  • برپایی محفل اُنس با قرآن همزمان با شب میلاد امام مجتبی (ع) در حرم رضوی
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است
  • گرگیعان، جشن سالروز میلاد اولین نوه‌ی پیامبر اسلام