Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، آخرین روند ثبت نام کاندیداهای میان دوره‌ای مجلس و شوراهای اسلامی روستا را تشریح کرد.

علیار راستگو در گفت‌وگوی خبری در تشریح این خبر، اظهار کرد: در حال حاضر ثبت نام میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی را در شهرستان میانه داریم.

وی افزود: ثبت نام میان دوره‌ای مجلس در میانه از هشتم فروردین ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و ثبت نام شوراهای روستا هم از ۱۶ فروردین شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، راستگو در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: کار بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر تا ۲۱ فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات شوراهای شهر و روستا انتخابات میان دوره ای مجلس میان دوره ای مجلس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۰ تا ۳۱ هزارتومان است که با نرخ مصوب سال قبل ۱۷ هزارتومان و قیمت واقعی و تمام شده ۵۰ درصد اختلاف دارد.

به گفته او، بنابر آمار مرغداران تخم گذار در فروردین ماه ۳ هزار میلیارد تومان متحمل زیان شدند.

کاشانی روند کنونی تولید تخم مرغ را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اگر قیمت تخم مرغ هرچه سریع تر اصلاح نشود، حذف گله ها شدت می‌گیرد چراکه بسیاری از مرغداران قادر به ادامه روند فعلی نیستند.

رئیس اتحادیه مرغداران میهن با بیان اینکه فروردین ماه ۱۱۲ هزارتن تخم مرغ تولید شد، گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ اردیبهشت به ۱۱۴ هزارتن برسد.

او درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: بنابر آمار در فروردین ۲۰ هزارتن تخم مرغ صادر شد که پیش بینی می شود در اردیبهشت به این رقم برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم