Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:23:54 GMT

تدابیر شدید کرونایی در تمرینات تراکتور (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۷۰۵۲

تراکتوری ها با جدیت بالایی در تمرینات خود پروتکل های  بهداشتی را رعایت می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری بازی های فوتبال در شرایط کرونایی، ریسک بزرگی بود که بعد از چند ماه تعطیلی مسابقات در کل دنیا، به مرحله اجرا در آمد. به این ترتیب چرخ فوتبال با محدودیت های بسیار دوباره چرخید تا هواداران این رشته در کل دنیا از جمله ایران، یک بار دیگر شاهد برگزاری بازی های تیم های محبوب شان، البته از پای تلویزیون باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در چنین شرایطی، تیم ها ملزم به رعایت شدیدترین پروتکل های بهداشتی شدند تا بازیکنان و دیگر اعضایشان از گزند ویروس کرونا در امان باشند. با وجود سخت گیری های بسیار اما در طول سالی که گذشت، کرونا قربانیان زیادی از جامعه ورزش گرفت و چندین بار نیز شاهد شیوع آن در مجموعه چند تیم بودیم.

 

تیم استقلال آخرین قربانی کرونا در فوتبال ایران بود. ابتلای 9 عضو این تیم به کرونا، آبی ها را در شرایطی سخت قرار داد؛ شرایطی که یک تلنگر برای دیگر تیم های لیگ برتری هم بود تا کرونا را پایان یافته ندانند و خود را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی نمایند.

 

رسول خطیبی، سرمربی تیم تراکتور با شروع تمرینات تیمش در سال 1400 قوانین سفت و سختی را در این خصوص برای شاگردانش وضع کرده است. این قوانین به منظور به حداقل رساندن خطر ابتلای تراکتوری ها به کرونا وضع شده و رعایت نکردن آن، جریمه هایی را در پی دارد. در صورتی که هر کدام از اعضای باشگاه این قوانین را رعایت نکنند با کسر 15 درصد برای مربیان و 10 درصد از مبلغ قرارداد برای بازیکنان مواجه همراه خواهد بود.

 

این شرایط را در تمرینات تیم تراکتور طی روزهای اخیر نیز شاهد بوده ایم. تراکتوری ها به غیر از زمان هایی که در زمین چمن به انجام کارهای تاکتیکی می پردازند و استفاده از ماسک مقدور نیست، در سایر اوقات همواره بایستی از ماسک استفاده کنند؛ آنها حتی مسیر زمین تمرین تا رختکن را هم با ماسک طی کرده و در بیرون از محیط تمرین نیز چنین محدودیت هایی را رعایت می کنند.

 

تمرین صبح امروز تراکتوری ها در سالن بدنسازی نیز تحت تاثیر این تدابیر برگزار شد و شاگردان خطیبی در طول کار با وزنه و انجام تمرینات قدرتی در داخل سالن، همگی ماسک به صورت داشتند. تصاویر منتشر شده از تمرین امروز سرخ پوشان فوتبال آذربایجان به خوبی نشان می دهد که تمامی اعضای تیم در طول زمان تمرین بدون استثنا ماسک زده اند. جالب اینجاست که خطیبی با حساسیت بالایی که به این موضوع دارد، در طول تمرین نیز بارها آن را به شاگردانش گوشزد می کند.

 

 

 

 

تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور تراکتوری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا زنوزی امروز در مجموعه بنیان دیزل حضور یافت و در ابتدا برای بازیکنان این تیم سخنرانی ویژه داشت و  همچنین تمرین این تیم را دنبال کرد.

پیش از شروع تمرین، محمدرضا زنوزی در عکس تیمی بازیکنان تراکتور هم شرکت کرد تا در حضور مدیرعامل، عضو هیئت‌مدیره و مدیررسانه با بازیکنان این عکس ویژه را ثبت کند.

نکته جالب اینکه در چهلمین روز درگذشت همسر زنوزی، این تصویر در حالی به ثبت رسید که همه اعضای تیم سیاه‌پوش بودند.

دیگر خبرها

  • سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست
  • جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس