Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@09:36:37 GMT

کاهش ارزش پول سوریه جنگی است که از خارج هدایت می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۷۲۱۴

کاهش ارزش پول سوریه جنگی است که از خارج هدایت می شود

رئیس جمهور سوریه کاهش ارزش پول این کشور را جنگی دانست که از خارج هدایت می شود.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، رئیس جمهور سوریه در جلسه هفتگی کابینه کاهش ارزش پول سوریه را هجمه‌ای دانست که از سمت بیگانگان بر سوریه تحمیل شده است.

بشار اسد گفت: کاهش ارزش پولی سوریه جنگی است که از خارج هدایت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: ابزار دشمن برای ما روشن شده است و چون سازوکارها و ابزارهای دشمن برای ما شفاف است، از سازوکارهایی به عنوان پاتک استفاده کرده ایم. باید به شهروندان آموزش داده شود که آنچه در حال حاضر در رابطه با نرخ ارز اتفاق می افتد از اهمیت کمتری نسبت به نبرد نظامی برای ثبات کشور برخوردار نیست. رئیس جمهور سوریه ادامه داد: خطرات ناشی از نبرد اقتصادی کمتر از خطر نبرد نظامی نیست، چرا که به همان اندازه ثبات و امنیت کشور را تهدید می‌کند. منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا سوریه بشار اسد دمشق کاهش ارزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد آمریکا بخشی از خاک این کشور را اشغال کرده است و از تروریسم حمایت می‌کند اما گاهی دیدارهایی با مقامات آمریکایی انجام می‌شود.   به گزارش ایسنا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز در کاخ ریاست جمهوری در دمشق گفت: آمریکا بخشی از خاک ما را به صورت غیرقانونی اشغال کرده است و از تروریسم و اسرائیل حمایت می‌کند؛ اسرائیلی که خود خاک ما را اشغال کرده است.   وی افزود: با این حال ما گاهی دیدارهایی با آن‌ها داریم هرچند که این دیدارها به هیچ نتیجه‌ای ختم نمی‌شود اما همه چیز تغییر خواهد کرد.     وی درباره محور این دیدارها یا مسؤولانی که در آن شرکت می‌کنند، چیزی نگفت.   بشار اسد در جواب سوالی درباره مذاکرات با غرب گفت: امید همیشه هست. حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای وجود نخواهد داشت باز هم باید تلاش کنیم. به رغم دیدگاه منفی که نسبت به آن‌ها داریم باید با آن‌ها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که ما هرگز از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم و با آن‌ها تنها براساس برابری همکاری خواهیم کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند