Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@03:08:45 GMT

ضرورت تسریع در راه اندازی پروژه مترو قم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۷۵۰۹

ضرورت تسریع در راه اندازی پروژه مترو قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که در دیدار نوروزی با شهردار و برخی مدیران شهری قم سخن می گفت ضمن استماع گزارش عملکرد شهرداری در سال 1399، لزوم استمرار فعالیت ها برای بهبود زیرساخت های خدمت رسانی به مردم را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: برنامه ریزی مدوّن و بلندمدت در مسیر نیل به اهداف کلان استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وجود تعامل و هم افزایی بین بخش‌های مختلف را یکی از مزایای مدیریت استان دانست و افزود: موقعیت ویژه استان قم در کشور و از جمله تلاقی با ۱۷ استان و نیز حضور اتباع خارجی از بیش از ۱۳۰ ملیت مختلف، شرایط خاصی را به وجود آورده است، اما در عین حال تعامل و همکاری همه بخش ها و البته همراهی مردم سبب شده است تا استان در تأمین امنیت و سلامت عمومی با مشکل خاصی مواجه نباشد.

استاندار قم سپس به اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در استان توجه داد و تصریح کرد: در مناسبت های مختلف، اولویت اجرای شیوه نامه های بهداشتی و إعمال برخی محدودیت ها با هدف حفظ سلامتی مردم در نظر گرفته شده است.

سرمست در ادامه برگزاری مراسم نیمه شعبان را در سال های گذشته و  در قم مورد توجه قرار داد و گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا، مردم متدین و اقشار مختلف مذهبی در قم به خوبی شرایط اجرای شیوه نامه های بهداشتی را در مناسبت های مختلف رعایت کردند که جای تقدیر دارد.

وی همچنین با بیان حمایت مدیریت استان از اجرای طرح های تفصیلی شهر و توسعه زیرساخت ها در قم، از اقدامات و تلاش های مدیران و کارکنان شهرداری در تمام بخش ها در طول سال 99 تشکر و بر ضرورت تسریع پروژه قطار شهری تأکید کرد.

استاندار قم در پایان با بیان ضرورت خدمت به مردم از سوی مدیران خاطرنشان کرد: همه ما باید عمل به تعهدات کاری را وظیفه خود نسبت به مردم و نظام بدانیم و تا آخرین لحظه دست از تلاش و خدمت بر نداریم.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم استاندار قم شهردار قم مدیریت شهری هم افزایی مترو قم زیرساخت های قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: شاعران باید قرائت جدیدی در مورد اشعار و زمان حال داشته باشند و بتوانند مسائل روز را نیز به اشعار خود منتقل کنند.

دشتی بیان داشت: همانند شاهنامه که در آن از رستم نام برده شده است، در زمان حال رستم‌های زیادی در کشور وجود دارند که برای میهن اسلامی ایران جان فشانی کرده اند.

وی اظهار داشت: در  اردیبهشت  ماه  و در سالگرد شهادت استاد مطهری و روز معلم، گردهمایی شاعران معلم در یزد برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • تسریع توسعه فیبر نوری در تهران/ بسته‌ فیبر رایگان و مودم اقساط ارائه خواهدشد
  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • ضرورت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران
  • ضرورت استفاده از پسماند کشاورزی برای جلوگیری از فشار کمتر به مراتع همدان
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • ضرورت راه‌اندازی خانه هنرمندان در مازندران
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند