Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی در جدیدترین توئیت خود از پرداخت حق بیمه و سرانه درمان تمامی بیمه‌شوندگان صندوق اعتباری هنر در سه ماه اول سال جاری همچون سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن توئیت «سیدعباس صالحی» آمده است:
 
«در سه ماهه نخست سال جاری‌ چون سال پیشین، حق بیمه و سرانه درمان تمامی بیمه‌شوندگان صندوق هنر تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در یکسال اخیر، پرداخت دو نوبت تسهیلات بلاعوض به همه اعضا و پرداخت شش ماهه حق‌ بیمه و سرانه درمان و... گام‌هایی در ترمیم نسبی شرایط دشوار هنرمندان در دوره کروناست.»

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدعباس صالحی صندوق اعتباری هنر بیمه و سرانه درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته بیمه سلامت برای بیماران آلزایمری و دمانس

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیماران مبتلا به آلزایمر و دمانس از پوشش بسته پایه بیمه بهره مند هستند.

به گزارش مشرق، محمد اسماعیل کاملی در خصوص بیمه شدگان مبتلا به بیماری‌های آلزایمر و دمانس، اظهار داشت: این بیماران همانند سایر بیمه شدگان سازمان از پوشش بسته پایه بهره مند می‌باشند، البته برای این بیماران در حال حاضر ردیف اختصاصی در صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج وجود ندارد؛ اما در صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج یک ردیف مشترک تحت عنوان گروه اختلالات مزمن روان تعریف شده است.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مبتلا به آلزایمر و دمانس نیز می‌توانند از مزایای مازاد بر بیمه پایه بسته این ردیف از جمله برخی خدمات پزشکی و توانبخشی با رعایت ضوابط مربوطه بهره‌مند شوند، همچنین امکان بهره مندی این بیماران از مزایای مساعدت‌های موردی موضوع تبصره ذیل ماده ۹ اساس نامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج نیز فراهم است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار
  • پایان فروردین، مهلت بیمه رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند و بیشتر
  • مادران عشایری دارای سه فرزند بخوانند
  • بیمه سلامت قزوین هزینه درمان کودکان را ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند
  • کمک به اشتغال زنان با صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری
  • برخورداری مادران بیکار غیرشاغل روستایی از طرح بیمه رایگان
  • ۸ نکته کلیدی و مهم که باید درباره‌ی بیمه تکمیلی بدانید!
  • پرداخت ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق خسارت بدنی
  • بسته بیمه سلامت برای بیماران آلزایمری و دمانس
  • افزایش سقف پرداخت خسارت صندوق بیمه حوادث طبیعی چقدر اثرگذار است؟