Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار فاروج گفت: شرایط جوی مانع راه اندازی (بی تی اس) روستای قوشخانه و شیرغان شده که به شرط مساعد شدن هوا تا پایان تعطیلات نوروزی این دو طرح به بهره برداری می رسد.

«ابوالحسن نجفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: وعده ما به مردم  راه اندازی 9 سایت بود که از این تعداد پیش از سال نو، 5 دکل نصب و سه سایت آماده بهره برداری شد و با برطرف شد مشکل فنی روستای زینکانلو، تا پایان اردیبهشت ماه رسیدن به شاخص 98 درصدی در این حوزه محقق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرماندار فاروج گفت: برخورداری روستای ریزه از پوشش تلفن همراه که در شمار این روستاها بوده در گرو انجام حفاری است که از سوی پیمانکار باید انجام شود.

 

 

وی افزود: اجرای طرح روستای زینکانلو هم با برطرف شدن مشکل فنی بعد از تعطیلات نوروزی انجام می شود.

 

 

فرماندار فاروج با اشاره به اینکه در روستاهایی مثل تبریان، قلعه صفا و خسرویه نقطه های کور داریم، گفت: تا پایان خرداد ماه امسال علاوه بر  برخورداری از اینترنت، استفاده از نسل چهارم آن هم در دستور کار است.

 

 

تا پیش از این از 59 روستای بخش مرکزی فقط 23 روستا دارای پوشش تلفن همراه بود که از این تعداد 11 روستا از خدمات اینترنت بهره می بردند.

 

 

در بخش خبوشان هم از 23 روستا، فقط روستای قلعه صفا از پوشش تلفن همراه محروم  است و سه روستا در این بخش از اینترنت همراه اول و چهار روستا از اینترنت (ای دی اس ال)  محروم است.

 

 

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: دکل مخابراتی نصب دکل مخابراتی شهرستان فاروج روستاها تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۴۸ میلیارد تومان در حوزه‌های مخابراتی کردستان سرمایه‌گذاری شد

مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه‌گذاری ۶۴۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی در حوزه‌های مخابراتی در سال گذشته خبر داد و گفت: به منظور توسعه و ارتقا زیرساخت‌های مخابراتی در سال جاری برنامه‌های مدونی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار کرد: سال گذشته ۶۴۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در حوزه‌های مخابراتی در استان کردستان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این میزان سرمایه‌گذاری برای توسعه و ارتقا حوزه‌های مختلف مخابراتی صورت گرفته است، افزود: با این اقدام بهبود عملکرد و تقویت زیرساخت‌های مخابراتی به لحاظ کیفی و کمی تحقق یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به نیاز روز افزون جامعه به سرویس‌ها و خدمات تلفن همراه، خاطرنشان کرد: از مجموع اعتبار هزینه شده در سال گذشته بیشترین سهم با مبلغ ۶۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش توسعه حوزه سیار سرمایه‌گذاری شده است.

حکمت تصریح کرد: توسعه سیستم‌های مخابراتی به منظور ظرفیت‌سازی سرویس‌های مخابراتی، توسعه حوزه انتقال با هدف افزایش پهنای باند و ارائه آن به اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و اجرای پروژه‌های بخش شبکه کابل و فیبرنوری از دیگر اقدامات قابل توجه مخابرات منطقه در سطح استان است که شرایط استفاده مشتریان از سرویس‌های متنوع مخابراتی در سه بخش دیتا، تلفن ثابت و تلفن همراه را فراهم کرده است.

وی در ادامه با توجه به اهمیت تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: با هم‌افزایی هرچه بیشتر با مجموعه‌های دانش‌بنیان، به سمت مسیرهای منتهی به کسب و کارهای جدید و ارزش‌آفرینی برای مجموعه، همگام با شرکت مخابرات ایران حرکت خواهیم کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به برنامه راهبردی کلان شرکت مخابرات ایران در تمام بخش‌ها به ویژه اجرای طرح نهضت جهادی فیبرنوری نجما) در سال ۱۴۰۳، اضافه کرد: رشد اقتصاد دیجیتال، نوید بخش روزهای روشن برای صنعت مخابرات کشور است که مخابرات منطقه نیز در این راستا گام برخواهد داشت.

کد خبر 744125

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • اتصال ۸ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • ساخت ۷۰ واحد مسکونی برای جوانان روستای هندوآباد
  • راه‌اندازی نسل جدید اینترنت 5G در چین
  • نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول در روستای مسلمیه اهواز
  • نسل جدید اینترنت ۵G در چین راه اندازی می شود
  • روستای مسلمیه اهواز ‌تحت‌ پوشش دیتای پرسرعت همراه قرار گرفت
  • بیش از ۶۴۸ میلیارد تومان در حوزه‌های مخابراتی کردستان سرمایه‌گذاری شد