Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دیدار با سرپرست مدیریت دانشگاه فرهنگیان استان گفت: دانشگاه فرهنگیان نماد توجه به تعلیم با محوریت آموزش عالی است.

او افزود: آموزش و پرورش اسلامی ایرانی، بی بدیل است و با برنامه ریزی صحیح و اصولی در این بخش می‌توان تعالی و شکوفایی جامعه را تحقق بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی وجود شمار فراوانی از مفاخر و اندیشمندان و پژوهشگران در این استان را بیانگر فراگیری و تولید علم در بهارستان علم و ادب دانست و اظهار کرد: با توجه به سابقه طولانی علم و معرفت در استان، باید ظرفیت پذیرش دانشجو در پردیس های دانشگاه فرهنگیان نیز به تناسب افزایش یابد.

واقعی براهمیت دانشگاه فرهنگیان و اولویت تامین نیروی انسانی آن تاکید کرد و گفت: در آینده نزدیک جلسه ای با رئیس دانشگاه فرهنگیان به منظور توسعه رشته ها و جذب اعضای هیات علمی برگزار خواهد شد.

او وجود هسته‌های آموزش عالی در استان را از نشانه‌ها و نمادهای بارز توجه به تعلیم و تربیت برشمرد و اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان به منظور تربیت و توانمند سازی معلمان و نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش تشکیل شده است.

انتهای پیام/ ر ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان فرهنگیان تربیت دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل و به گفته صفری مدیر کل آموزش و پرورش استان ثبت سفارش کتب درسی پایه های اول و هفتم و دهم نیز از ۱۰ تیر ماه انجام خواهد شد.

صفری تصریح کرد: امسال ثبت گروهی و انفرادی کتاب های درسی در سامانه های اعلامی امکان پذیر شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: ثبت سفارش ها از طریق پنجره ملی دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی www.irtextbook.ir  قابل انجام است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش نیز گفت: امسال کارگروه برنامه ریزی برای تحویل به موقع کتاب های درسی به دانش آموزان قبل از آغاز سال تحصیلی تشکیل شده است و کیفیت نگهداری کتب در انبارها و نیز دریافت و تحویل بموقع کتب درسی توسط مناطق ونواحی مهم ترین دستور جلسه این کارگروه می باشد.

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی
  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش