Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@07:29:56 GMT

حوادث جاده‌ای در محورهای فرعی استان گیلان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۸۴۸۲

حوادث جاده‌ای در محورهای فرعی استان گیلان افزایش یافت

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راه گیلان گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون ۶۰ درصد حوادث جاده‌ای در محورهای فرعی و روستایی گیلان بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  رشت ، سرهنگ جاور صفاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تردد در جاده‌های ارتباطی استان گیلان نسبت به دور نخست ترددهای نوروزی از حجم کمتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس پلیس راه استان گیلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای ارتباطی استان گیلان روان است و کماکان شاهد حضور مسافران در گیلان هستیم.

صفاری تصریح کرد: به منظوره کمک به کادر درمان زحمتکش  توصیه همیشگی ما به هم‌وطنان و مسافران پرهیز از مسافرت‌ها به استان گیلان بوده است.

موارد جدید ابتلا به کرونای جهش‌یافته انگلیسی در گیلان شناسایی شدمیزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گیلان 50 درصد کاهش یافتآخرین وضعیت شیوع کرونا در استان گیلان| 2 شهرستان زرد و یک شهرستان نارنجی شد + جدول

وی افزود: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تاکنون شاهد افزایش تردد در محورهای فرعی و روستایی استان بودیم به همین جهت 60 درصد از حوادث جاده‌ای گیلان در این محورها اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان عنوان داشت: رانندگان به‌ویژه مسافرانی که در محورهای روستایی و فرعی تردد دارند باید توجه بیشتری به مسافرت ایمن در این محورها داشته باشند.

 صفاری ابراز داشت: تأکید ما بر این است که رانندگان از انجام رفتارهای پرخطر و سبقت‌های غیر مجاز در جاده‌های دو طرفه‌‌ی غیرمجزا به‌ویژه در محورهای روستایی و فرعی پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه گیلان اظهار داشت: تا امروز حدود 850 هزار خودرو وارد استان شدند و در مجموع ورود و خروج، شاهد رشد 193 درصدی نسبت به سال گذشته بودیم.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس پلیس راه استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ارتباط بیش از۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تا این لحظه از فعالیت سامانه بارشی در استان هیچ تلفات جانی گزارش نشده است، گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان در حال حاضر بیش از ۶۳۲ اکیپ امدادی و خدمات رسانی در جنوب استان مستقر شده‌اند.
بیجار افزود: سامانه بارشی شدیدی که از ظهر روز گذشته در استان فعالیت خود را شروع کرده است خوشبختانه تاکنون هیچگونه تلفات جانی در بر نداشته است.
وی افزود: عمده بارش‌ها در شهرستان‌های زرآباد، کنارک، چابهار، نیکشهر، قصرقند و فنوج بوده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه حجم این بارش‌های سیلابی درسال‌های اخیر در استان بی‌نظیر بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی در جنوب استان مسدود شده است که تلاش‌ها برای برقراری ارتباط با آنها در جریان است.
وی ادامه داد: تلاش داریم تا در گام اول ارتباط تمامی محور‌های اصلی مناطق درگیر سیلاب را برقرار کنیم.
بیجار با بیان اینکه قطع ارتباط با شهرستان زرآباد و قطعی آب و برق در برخی از روستا‌های جنوبی استان اعلام شده است، عنوان کرد: حجم خسارات اولیه وارد شده به بخش‌های کشاورزی راه و برق جنوب استان تاکنون بیش از ۱۸۰۰ میلیارد برآورد شده است.
وی افزود: تمام تلاش ما بر آن است تا برقراری ارتباط در محور‌های مواصلاتی استان به جهت انجام خدمات امدادی برقرار شود.

دیگر خبرها

  • انسداد ارتباط بیش از۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی جنوب سیستان وبلوچستان
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • سه محور فرعی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌های هوشمند مجهزند
  • توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محور تالش
  • ◄ تمرکز ستاد سفر بر کاهش حوادث جاده‌ ای