Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:43:19 GMT

تعطیلی ۱۱ واحد متخلف مواد غذایی در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۸۶۹۹

تعطیلی ۱۱ واحد متخلف مواد غذایی در شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی فرجی، جانشین رئیس ستاد سلامت نوروزی در استان فارس اظهار داشت: با تلاش کارشناسان بهداشتی واحد‌های تابعه دانشگاه از ۱۸۴۲ مرکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی بازدید شد که از این تعداد ۸۱ واحد متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و ۱۱ واحد متخلف نیز تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او، معدوم‌سازی بیش از ۵۱۷ کیلوگرم موادغذایی غیربهداشتی در روز گذشته را از دیگر فعالیت‌های کارشناسان بهداشت محیط عنوان کرد و از ۳۶ مورد ماموریت اورژانس تیم‌های واکنش سریع دانشگاه خبر داد.

فرجی ادامه داد: از سوی کارشناسان بهداشت حرفه‌ای واحد‌های تابعه دانشگاه نیز ۱۱۳ مورد بازدید از کارگاه‌ها و کارخانجات در سطح استان انجام شده است.

جانشین رئیس ستاد سلامت نوروزی دانشگاه گفت: همچنین دیروز سه هزار و ۶۵۷ بیمار در مراکز خدمات جامع سلامت ویزیت شدند و سه هزار و ۱۵۸ خدمت سرپایی به مراجعان در این مراکز ارائه شد.

او افزود: در این بازه زمانی هزار و ۹۴ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در مراکز منتخب درمان سرپایی کروناویروس ویزیت، ۶۱۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ از سوی کارشناسان بهداشتی رهگیری و یک مادر باردار پرخطر نیز به بیمارستان اعزام شد.

فرجی آمار مراجعه مردمی به بخش‌های اورژانس مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های استان را در روز نهم هفت هزار و ۴۴۶ مورد اعلام کرد.

او اظهار کرد: با تلاش تیم‌های پزشکی، علاوه بر انجام ۲۵۳ مورد عمل جراحی، به ۱۴۸ مصدوم سوانح ترافیکی مراجعه‌کننده به اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی، ۷۷ بیمار دارای علائم تنفسی و ۱۹۳ بیمار دارای علائم گوارشی نیز خدمات درمانی ارائه شده است.

جانشین رئیس ستاد سلامت نوروزی دانشگاه ادامه داد: در روز نهم فروردین ۶۸۹ ماموریت از سوی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ فارس به منظور امدادرسانی به مصدومان و بیماران در استان، انجام شد.

او بیان کرد: از تعداد کل ماموریت‌های انجام شده، ۷۵ ماموریت ترافیکی شهری، ۳۳۴ ماموریت غیرترافیکی شهری، ۵۷ ماموریت ترافیکی جاده‌ای، ۱۹۹ ماموریت غیرترافیکی جاده‌ای و ۲۴ ماموریت کروناویروس بوده است که از ۲۴ ماموریت کروناویروس، ۱۰ مورد به بیمارستان اعزام شدند.

فرجی تعداد مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن در روز نهم فروردین را هفت مورد و تعداد خدمات مشاوره‌ای مرتبط با کروناویروس توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه را ۱۹۰ مورد عنوان کرد.

جانشین رئیس ستاد سلامت نوروزی دانشگاه تعداد مصدومان حوادث ترافیکی روز نهم را ۱۷۴ مورد برشمرد که از این تعداد ۶۲ نفر خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند و ۱۱۲ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی شیراز تعطیلی واحد متخلف مواد غذایی روز نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور

دانشگاه آزاد به دلیل برگزاری آزمون سراسری برخی واحدهای این دانشگاه را در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

این در حالی است که بعضی از دانشگاه‌ها در زمان برگزاری این آزمون برای حضور اساتید و دانشجویان منع تردد یا تعطیلی را پیش‌بینی کرده‌اند.

با این اوصاف دانشگاه آزاد اسلامی هم اعلام کرده است که تمام دانشکده‌های واحد علوم تحقیقات فقط روز پنج‌شنبه تعطیل هستند و دانشکده‌های سوهانک و پونک واحد تهران مرکز، تمام دانشکده‌های واحد تهران شمال و تمام دانشکده‌های واحد دانشگاه آزاد کرج روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه تعطیل هستند.

همچنین لازم به ذکر است کلاس واحدهای تهران جنوب، تهران شرق و تهران غرب طبق روال قبلی برقرار و اخبار تعطیلی موثق نیست.

کد خبر 747172

دیگر خبرها

  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • نحوه محاسبه اضافه کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
  • نحوه محاسبه اضافه‌کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • شناسایی ۶۱ مرکز درمانی غیرمجاز در قزوین
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان