Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:19:43 GMT

۵۵۵ هزار راننده متخلف در البرز جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۸۸۹۶

۵۵۵ هزار راننده متخلف در البرز جریمه شدند

 «اجرای طرح منع تردد شبانه در استان البرز که ازاول آذرماه سال ۹۹ در استان البرز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.»

سرهنگ غلامعلی شرق روز چهار شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که با توجه به تصویب کمیته ملی کرونا ، طرح منع تردد از ساعت ۲۲ الی سه صبح در مناطق مختلف  استان البرز، اجرایی شده و رانندگان متخلف اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد : اکنون بیش از ۸۰ درصد مردم اجرای طرح قانون ‌محدودیت تردد در استان البرز را رعایت می کنند.

رییس پلیس راهور البرز خاطرنشان کرد : رانندگان توجه داشته باشند که دراجرای این طرح دوربین های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می شود.

شرق افزود: صاحبان اصناف نیز ساعات فعالیت خود را طوری برنامه ریزی کنند که به شروع محدودیت تلاقی نشود که ایجاد ترافیک سنگین و جریمه شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خروج خودروهای غیر بومی از استان البرز تاکید کرد و افزود: رانندگان خودروهای پلاک غیر بومی هر چه سریعتر از استان البرز خارج شوند چرا که بعد از مهلت در نظر گرفته شده مشمول ۵۰۰ هزارتومان جریمه  خواهند شد.

از مجموع هفت شهرستان تابعه البرز `پنج  شهرستان نارنجی  و ۲ شهرستان زرد کرونایی است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا البرز پلیس راهنمایی و رانندگی البرز محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا البرز پلیس راهنمایی و رانندگی البرز پلیس راهور ناجا البرز پلیس راهنمایی و رانندگی البرز محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه از مصلای کرج تا امامزاده حسن (ع) برگزار و تمهیدات ترافیکی و محدودیت تردد به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور در معابر منتهی به مسیر راهپیمایی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز اضافه کرد: ممنوعیت تردد در بلوار امامزاده حسن (ع) از تقاطع مصباح تا امامزاده و بالعکس، خیابان زکریای رازی (حدفاصل تقاطع کارخانه قند تا سه راه خوابگاه) و بلوار شهید شریفی از میدان توحید به سمت امامزاده حسن (ع) اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مسیر راهپیمایی توسط کارکنان پلیس راهور به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار می‌گیرد تا عبور و مرور شهروندان تسهیل شود، از شهروندان درخواست کرد ضمن همکاری لازم با پلیس، وسایل نقلیه خود را در معابر منتهی به مسیر راهپیمایی متوقف نکنند چرا که سبب افزایش تراکم و بروز گره‌های ترافیکی خواهد شد.

کد خبر 6082308

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری