Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@02:13:13 GMT

پدیده لیگ ایران لژیونر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۹۳۹۰

پدیده لیگ ایران لژیونر شد

میثم صالحی، دریافت کننده تیم والیبال شهرداری ارومیه که امسال عملکرد خیلی خوبی در تیم باشگاهی خود داشت و همراه با این تیم توانست عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کند برای فصل آینده در پلاس لیگای لهستان توپ خواهد زد.

صالحی که امسال یکی از پدیده‌های لیگ ایران بود با عقد قراردادی رسمی به تیم اولیشتن پیوست و به این ترتیب فصل آینده به جمع لژیونر‌های والیبال ایران اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت اولیشتن برعهده دانیل کاستلانی است.

مدتی پیش کاستلانی گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران بود. سید محمد موسوی، مدافع تیم ملی والیبال ایران هم سابقه عضویت در این تیم را در کارنامه خود دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: میثم صالحی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟

مبینا رستمی والیبالیست ایرانی تیم ملی ایران بوده که در سال‌های اخیر عملکرد موفق در تیم ملی والیبال زنان داشته است.  او که عضو تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بوده است سه سال است ورزش حرفه‌ای والیبال را آغاز کرد و توانست به اردوی تیم ملی راه پیدا کند.

ماجرای کامنت حمایت از اسرائیل

مبینا رستمی در فروردین ۱۴۰۳ بعد از حمله ایران به اسرائیل کامنتی تمسخر آمیز را در حمایت از اسرائیل به اشتراک گذاشت که موجب انتقاد بسیاری از مردم قرار گرفت.

مبینا رستمی والیبالیست جوان در واکنش به کامنتی حمایتی عجیب می‌گوید: «فکر می‌کنم صفحه اینستاگرامم هک شده باشه؛ من این کامنت را نفرستادم».

 

tags # والیبال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد