Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:52:26 GMT

کشته و مجروح شدن ۸ تن بر اثر انفجار بمب در دمشق

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۹۴۵۵

کشته و مجروح شدن ۸ تن بر اثر انفجار بمب در دمشق

وزارت کشور سوریه از کشته و مجروح شدن ۸ تن بر اثر انفجار بمب در شمال دمشق خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سانا، وزارت کشور سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی انفجار یک بمب در منطقه "رکن الدین" در شمال دمشق یک فرد کشته و هفت تن دیگر مجروح شدند.

طبق این بیانیه، این بمب توسط فردی به نام "قصی عیسی" حمل می‌شد که پس از انفجار منجر به کشته شدن او و مجروح شدن هفت فرد دیگر در نزدیکی محل انفجار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت کشور سوریه در ادامه گزارش داد که نیروهای امنیتی رکن الدین در محل انفجار حاضر شده و تحقیقات درباره این انفجار همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انفجار در دمشق سوريه مجروح شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

طبق گفته نیروی دریایی مالزی بر اثر برخورد ۲ بالگرد نظامی در این کشور ۱۰ نفر از سرنشینان این بالگرد‌ها کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی برخورد 2 بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه 10 سرنشین این بالگردها کشته شدند.

 

.

 

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای گفت: هلیکوپترها در یک پایگاه دریایی در شمال ایالت "پراک" برای جشن نودمین سالگرد نیروی دریایی ماه آینده تمرین می‌کردند که این حادثه رخ داده است.

نیروی دریایی این کشور همچنین گفت: مرگ همه قربانیان در محل تایید شد و بقایای این افراد برای شناسایی به بیمارستان فرستاده شده است.

سقوط 2 فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن3 کشته بر اثر انفجار در شمال ایتالیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته