Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احسان قنبری فرماندار شهرستان بهار با اشاره به اینکه فرآیند ثبت نام ۱۶ داوطلب قطعی شده است، گفت: شماری از داوطلبان به شیوه غیرحضوری و با استفاده از نزم افزار و تعدادی هم به شیوه حضوری برای انتخابات میاندوره‌ای مجلس از حوزه بهار و کبودراهنگ نام نویسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: افرادی که روش غیرحضوری را برای ثبت نام انتخاب می‌کنند برای تکمیل فرایند نام نویسی باید به فرمانداری مراجعه و کد دریافت کنند؛ در غیراینصورت ثبت نام آن‌ها غیرقطعی تلقی می‌شود.

رئیس حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ با بیان اینکه تنها چهار نفر از داوطلبان پس از ثبت نام غیرحضوری با حضور در فرمانداری ثبت نام خود را قطعی کردند، اظهار داشت: در حال حاضر ثبت نام ۱۲ داوطلب غیرقطعی است چراکه نسبت به حضور در فرمانداری و ثبت قطعی تاکنون اقدامی نکرده اند.

قنبری خاطر نشان کرد: کار نام نویسی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

عیسی جعفری نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال ۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. استان همدان با ۱۰ شهرستان، هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و ۱۶ بخشداری) دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس ثبت نام انتخاب حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ دوره ای مجلس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم

 حجت الاسلام والمسلمین مهدی عرب پور  با تبریک سال نو و ماه ضیافت الهی گفت: دوستان شورای ائتلاف در شهرستان‌ها و مرکز استان تلاش وافری در انتخابات داشتند و منتخبان مجلس همه از نیرو‌های انقلابی و ولایی هستند.

وی بابیان اینکه اکثر منتخبان مجلس دوازدهم در چرخه انتخاب شورای ائتلاف قرار داشتند، بیان داشت: تصمیم بر این شد پس از تایید انتخابات حوزه‌ها توسط شورای نگهبان در خدمت منتخبان مجلس دوازدهم باشیم که امروز محقق شد.

عرب پور با بیان اینکه مصمم هستیم به طور منظم در خدمت دوستان نماینده باشیم، گفت: اعضای شورای ائتلاف  از مدیران با تجربه و جوانان نخبه هستند و مشاوران خوبی برای نمایندگان محسوب می‌شوند.

رئیس شورای ائتلاف استان کرمان خاطرنشان کرد: بنای نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه با سرلوحه قرار دادن وحدت، باید خدمت به مردم باشد.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید در سطح استان وحدت داشته باشند و با تعامل در مجمع نمایندگان استان از عملکرد جزیره‌ای پرهیز کنند تا خدمتی در شان مردم نجیب کرمان از خود داشته باشند.

رئیس شورای اصولگرایان کرمان با بیان اینکه منتخبان باید برنامه چهار ساله داشته باشند، تصریح کرد: مشکلات کلان استان توسط دستگاه‌ها و نخبگان تدوین و دسته بندی شده و باید پیگیر آنها باشید.

عرب پور با بیان اینکه استان کرمان در زمینه معادن، صنایع و کشاورزی غنی است، تاکید کرد: حق استان کرمان در زمینه برگشت درآمد مالیات و معادن با همدلی و پیگیری نمایندگان محقق می‌شود.

 مجید دوستعلی منتخب حوزه کرمان و راور در این نشست اظهار داشت: اگر مجمع نمایندگان استان پای کار باشند با راهبرد‌های اساسی می‌توان تصمیمات مطلوب و کلانی برای استان کرمان گرفت.

وی با بیان اینکه باید سر منافع مردم و کشور هماهنگی صورت پذیرد، بیان داشت: منتخبان باید دنبال انجام وظیفه نمایندگی خود باشند و از حواشی پرهیز کنند.

منتخب حوزه کرمان و راور در مجلس دوازدهم تاکید کرد: وظایف اصلی نمایندگان نظارت و قانون گذاری است و دیدگاه نمایندگان باید در راستای منافع ملی باشد.

 بهنام سعیدی منتخب جیرفت و عنبرآباد در این نشست اظهار داشت: پیروز انتخابات مردم و نظام هستند و مردم یک خادم را انتخاب کردند و بنده با همه رقبای انتخابات تماس گرفتم و اعلام همکاری کردم.

وی با بیان اینکه ترکیب منتخبان استان از نیرو‌های با تجربه، نخبه و دانشگاهی و بسیار راه گشاست، گفت: عدم تعامل لازم نمایندگان در دوره‌های گذشته موجب مشکلاتی برای استان شده است و این دوره نمایندگان باید هم افزایی و هم پوشانی داشته باشند.

منتخب جیرفت و عنبرآباد تاکید کرد: باید برای رضای خداوند کار کرد و به فکر انتخاب چهار سال آینده نبود و پاسخ اعتماد مردم کار کردن و صادقانه خدمت کردن است.

سعیدی با بیان اینکه باید در مسیر انقلاب، ولایت و فرامین مقام معظم رهبری حرکت کرد، تصریح کرد: نگاه نمایندگان باید به اندیشه‌های مقام معظم رهبری در تمام ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... باشد.

منتخب جیرفت و عنبرآباد خاطرنشان کرد: اگر در ۲۴ ساعت ۲۰ ساعت هم کار کنیم، باز وقت کم می‌آوریم و در جنوب کرمان کار‌های بر زمین مانده زیادی داریم.

در این نشست  همتی منتخب زرند و کوهبنان اظهار داشت: فضای همدلی و تعامل با حضور رقبا در حوزه انتخابیه ایجاد شده است و در جشن مشارکت مردم، رقیب بنده سخنران مراسم بود.

وی با بیان اینکه نمایندگان استان همدل هستند، گفت: اختلافی در بین منتخبان وجود ندارد و باید حق استان در زمینه صنایع و معادن از مرکز گرفته شود.

نویدی منتخب شهربابک در این نشست اظهار داشت: در این نشست‌ها باید آسیب شناسی انتخابات صورت پذیرد و احزاب تعامل بیشتری با نمایندگان قبل و بعد از انتخابات داشته باشند.

 انارکی محمدی منتخب رفسنجان و انار در این نشست گفت: وحدت موجب رفع مشکلات مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه نیمی از معادن کشور در استان کرمان هستند، تاکید کرد: استان کرمان زیرساخت‌های لازم را ندارد.

انارکی محمدی تصریح کرد: استان کرمان در زمینه حمل و نقل و آب مشکل جدی دارد و باید از توانمندی‌های نمایندگان استان کرمان استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نشست جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • تاریخ دقیق دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اعلام شد
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • انتخابات دور دوم مجلس در ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟