Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بخشی از بدنه اداری و آموزشی استان طی ۲ سال آینده به افتخار پیشکسوتی نایل می‌شوند و با توجه به سبقه طولانی علم و معرفت در خراسان جنوبی باید ظرفیت پذیرش دانشجو در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان نیز به تناسب افزایش یابد.

محمدعلی واقعی، امروز چهارشنبه ۱۱ فروردین در دیدار ایرج مهدی‌زاده مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی افزود: این خطه با سابقه درخشان و تاریخ ارزشمند در زمینه دانش و معرفت نشان داده است که همواره مهد تعلیم و تربیت و بسترساز تحولات و نقش‌آفرینی‌های فرهنگی و علمی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، وی، وجود شمار فراوانی از مفاخر و اندیشمندان و پژوهشگران در خراسان جنوبی را بیانگر فراگیری و تولید علم دانست و اظهار داشت: با توجه به وجود اعضای هیات علمی در رشته‌های معارف اسلامی و ادبیات فارسی ضرورت دارد این ۲ رشته در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان ایجاد شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانشگاه فرهنگیان نماد توجه به تعلیم با محوریت آموزش عالی است.

وی با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت، رکن وثیق رشد و تعالی ملت‌ها است، بیان کرد: از این منظر آموزش و پرورش اسلامی ایرانی یگانه بی‌بدیل و مستقل از تاکید است و با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی در این بخش می‌توان تعالی و شکوفایی جامعه را تحقق بخشید.

واقعی بر اهمیت دانشگاه فرهنگیان و اولویت تامین نیروی انسانی آن تاکید کرد و افزود: درآینده نزدیک جلسه‌ای با رییس دانشگاه فرهنگیان به منظور توسعه رشته‌ها و جذب اعضای هیات علمی برگزار خواهد شد.

وی وجود هسته‌های آموزش عالی در استان را از نشانه‌ها و نمادهای بارز توجه به تعلیم و تربیت برشمرد و گفت: دانشگاه فرهنگیان در راستای تربیت و توانمندسازی معلمان و نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان نقش کلیدی در گسترش، تعمیق و تولید محتوای آموزشی، ارتقای توانمندی شغلی و حرفه‌ای معلمان همچنین تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش داشته است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان پردیس های دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر بازیار صبح سه‌شنبه در نشست کارگروه توسعه رشته‌های هنرستانی با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام آموزش و پرورش توسط استاندار گفت: رئیس شورای آموزش و پرورش استان با این اقدام دقیق و حساب شده زمینه و مسیر قانونی استفاده حداکثری از ظرفیت همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی را فراهم کرده است.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های ویژه حوزه انرژی از دستگاه تعلیم و تربیت استان در سنوات گذشته گفت: در راستای اجرایی سازی بند ۶ مصوبات هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با هدف بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل دستگاه‌های اجرایی در جهت توسعه رشته‌ها و آموزش‌های هنرستانی و فنی و حرفه ای مقرر شد کارگروه اجرایی سازی این مصوبات گام‌های عملی خود را در جلسه آتی شورای آموزش و پرورش گزارش کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن اشاره به لزوم توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر برای تربیت نیروی ماهر و تکنسین برای حرفه‌ها و مشاغل در استان تاکید کرد: برای ورود بخش خصوصی و غیردولتی در زمینه تسهیل فرآیند آموزش‌های فنی و مهارتی برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

کد خبر 6086141

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد