Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@08:30:34 GMT

سامان کاشی و عظیم خودرو تعیین تکلیف می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۹۹۶۳

سامان کاشی و عظیم خودرو تعیین تکلیف می‌شوند

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به لرستان، موضوع سامان کاشی و عظیم خودرو مطرح شد و حجت‌الاسلام رئیسی قول مساعد برای رفع مشکلات این دو واحد داد.

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جریان سفر روز گذشته رئیس قوه قضاییه به استان و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، در دیدار خصوصی با حجت‌الاسلام رئیسی مسائل و مشکلات صنایع بروجرد و اشترینان و همچنین مسائل مختلفی مطرح شد که ایشان قول داد در اسرع وقت و به‌صورت ویژه و تا سه ماه آینده پرونده این دو صنعت مهم شهرستان بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این دو صنعت مهم به خاطر مسائل قضایی با بحران مواجه شده‌اند که در این دیدار بر رفع مشکلات این واحدها توسط رئیس قوه قضاییه تأکید شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: در گذشته نیز پیگیری‌های مختلفی برای رفع موانع تولید این واحدها صورت گرفته که با توجه به اهمیت موضوع، ریاست قوه قضائیه بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها تأکید داشت.

مقصودی اضافه کرد: با توجه به اهمیت واگذاری واحدهای تولیدی یاد شده خصوصاً سامان کاشی توسط سرمایه‌گذار اصلی، درصدد هستیم تا مالکین کارخانه‌ها در رأس تولید و راه‌اندازی مجدد قرار داشته باشند تا با دلسوزی و سرعت عمل بیشتری بتوانیم مشکل این دو صنعت مهم استان را حل کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بروجرد قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام رئیسی اشترینان لرستان قوه قضائیه ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران

سید محمد موسوی معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران از تعیین تکلیف یک هزار و ۵۴۴ چاه بدون پروانه پیش از سال ۱۳۸۵ و قریب به ۵۲۲۷ حلقه چاه حریمی کم عمق در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: با تلاش همکاران ما در واحد حفاظت و بهره‌برداری منابع آب زیرزمینی، ۲ هزار و ۷۶۷ چاه کشاورزی پارسال در استان برق‌دار شدند و ۲۰۵ چاه غیرمجاز نیز مسدود شد.

او با بیان این‌که کاهش برداشت آب از منابع زیرزمینی و ساماندهی بهره‌برداری از چاه‌ها یکی از اولویت‌های مهم شرکت آب منطقه‌ای مازندران است، افزود: به منظور بهره‌برداری مناسب و ضابطه‌مند از چاه‌های کشاورزی در استان طی سال گذشته اقدامات متعددی توسط همکاران ما در مدیریت منابع آب شهرستان‌ها انجام شد که نصب ۱۶۲ کنتور حجمی یکی از این اقدامات است.

موسوی گفت: یک‌هزار و ۲۳۷ مورد اصلاح پروانه چاه‌ها و همچنین ۱۱۶۴۹ مورد صدور مجوز سامانه «ساماب» به منظور انجام اقداماتی مانند تغییر نام، حفر، لایروبی، تغییر مکان و کف‌شکنی پارسال توسط شرکت آب منطقه‌ای مازندران انجام شد. ۱۹۱ چاه دارای مجوز حفر نیز در مازندران تعیین تکلیف شد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر لزوم رعایت الزامات بهره‌برداری ضابطه‌مند و بهینه کشاورزان از چاه‌ها، گفت: صدور مجوز برای چاه‌ها به منزله برداشت آب به هر میزان دلخواه نیست و قطعا تدابیر و ضوابطی در این زمینه لحاظ شده است. به همین منظور نیز پارسال به استناد آمار‌های ثبت شده با ۹۴ مشترک چاه مجاز برقدار بدمصرف و پرمصرف برخورد قانونی انجام شد.

موسوی افزود: در همین زمینه طی سال گذشته جلوگیری از اضافه برداشت در ۲۳۹ چاه صورت گرفت که به پیشگیری از برداشت ۷۰۰ هزار متر مکعب آب از منابع آبی زیرزمینی استان شد. ۴۲ مورد پیشگیری از حفاری غیرمجاز هم در استان داشتیم.

او گفت: با توجه به اهمیت دشت هراز در تولید برنج کشور یکی از اولویت‌های ما تعیین تکلیف پرونده‌های مربوط به متقاضیان برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی واقع در حوضه آبریز هراز بود که اسفند پارسال به منظور رفع مشکل کشاورزان منطقه پیش از آغاز فصل کشت به صورت ویژه این موضوع در دستور کار قرار گرفت و بیش از یک‌هزار پرونده طی کمتر از ۲ هفته با لحاظ ضوابط قانونی تعیین تکلیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری
  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال