Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سنندج و نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با شهردار و مدیران شهرداری سنندج با بیان اینکه شهرداری نهادی مقدس است که همواره راهگشای مشکلات شهروندان بوده است، گفت: خدمات شهرداری سنندج در زمینه های مختلف در این دوره مصداق بارز آینده نگری بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ امام جمعه سنندج و نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک ایام شعبانیه و آغاز بهار طبیعت گفت: شعبان ماه برکت و رحمت است در این ماه درهای رحمت الهی بر روی بندگان باز است و رسول خدا از آن به عنوان ماه من نام برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا فایق رستمی بیان کرد: بهار طبیعت نوید بخش زندگی تازه و پیام آور سرزندگی و آزادی است و امیدوارم سال جدید؛ سالی سرشار از صحت و سلامتی، نعمت و از بین رفتن ویروس منحوس کرونا برای شهروندان باشد.

وی عنوان کرد: شهرداری نهادی مقدس است که همواره راهگشای مشکلات شهروندان بوده و رسالت بزرگی بر دوش آنان است.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: از آنجا که شهرداری و شورا در سطح شهر وظایف بزرگی برعهده دارند می توان گفت از جهت خدمات شهری و عمرانی برقرار کننده امنیت شهر هستند.

ماموستا رستمی یادآور شد: آثار مدیریت توانمند و شجاعت در ارائه خدمات رسانی شایسته و  تلاش مجموعه شهرداری در این دوره کاملا مشهود بوده و البته مردم در آینده بیشتر به این مهم پی خواهند برد.

وی با تاکید بر اینکه میوه عبادت خدمت به عام است و خدمت رکنی از دین اسلام است، اضافه کرد: زبان ما از خدمت رسانی بی منت شهرداری و شورای اسلامی شهر قاصر است و باید قدردان این همه تلاش و پشتکار که مسیر ترقی و آبادانی شهر را فراهم نموده و البته آثار این اقدامات و طرح ها  بعدها بیشتر نمایان خواهد شد؛ بود.

امام جمعه سنندج و نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از مهم ترین مصادیق شایسته سالاری هر انسانی در زیر سایه خدمت به مردم معنا پیدا می کند که مجموعه مدیریت شهری به خوبی از عهده آن برآمده است.

وی تصریح کرد: انجام خدمات در سطح شهر نیازمند آینده نگری است که مدیران شهرداری به حق در این دوره با اجرای  طرح های ماندگار در زمینه های مختلف مصداق بارز آینده نگری بوده اند.

شهردار سنندج در ادامه این دیدار نیز با تبریک سال نو گفت: در این دوره مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و همچنین تیم مدیریتی استان و در راس آن استاندار کردستان تمام توان خود را در راستای خدمت رسانی به شهروندان به کار بسته ایم.

مهندس حشمت اله صیدی با اشاره به اینکه در این دوره در حوزه های مختلف فعالیت کردیم، اظهار داشت: در حوزه آتش نشانی تعداد 17 دستگاه خودروی سبک و سنگین داشتیم که توانستیم این تعداد را به 30 خودروی مجهز افزایش دهیم.

وی همچنین به ساخت بالابر جهت عملیات اطفاء حریق و امداد رسانی،  تملک 32 هکتار زمین در حوزه آرامستانها، احداث پیاده راه فردوسی، پارک سوار میدان آزادی، احداث بوستان 20 هکتاری، اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و ادامه آن جهت اتصال به تقاطع سنجرخان، اتصال میدان امام رضا به کمربندی اسلام آباد، آسفالت گسترده معابر سطح شهر و دیگر پروژه ها در حوزه های مختلف اشاره نمود.

صیدی تصریح کرد: در فرصت باقیمانده در راستای خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردمی که این چنین قدرشناس هستند تلاش و کوشش خود را صدچندان خواهیم کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان آینده نگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درصد پرشدگی سدهای کردستان به ۷۱ درصد رسید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان گفت: درصد پرشدگی سدهای استان هم‌اکنون ۷۱ درصد بوده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد بود. - اخبار استانها -

آرش آریانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به آخرین وضعیت سدهای استان در پی بارندگی‌های اظهار داشت: از مجموع سدهای کردستان با اعمال سدهای مشترک از اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری  8 سد در استان سرریز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حجم نرمال سدهای استان با اعمال سدهای مشترک دو میلیارد و 702 میلیون متر مکعب است، گفت: در حال حاضر یک میلیارد و 917 میلیون متر مکعب ذخیره آب داریم که این رقم در سال گذشته همین موقع یک میلیارد و 761 میلیون متر مکعب بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان با اشاره به اینکه درصد پرشدگی سدهای استان هم‌اکنون 71 درصد بوده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 65 درصد بود، افزود: حجم ورودی آب به مخازن سدهای استان نیز از ابتدای سال آبی یک میلیارد و 178 میلیون متر مکعب بوده که این عدد در مدت مشابه 582 میلیون متر مکعب بود.

وی خاطر نشان کرد: در دو ماه اخیر سدهای قشلاق و آزاد سنندج - عباس آباد و سبدلو بانه - زیویه کامیاران - زریوار و گاران مریوان-  چراغ ویس سقز سرریز کرده‌اند.

آریانژاد با بیان اینکه با اعمال سدهای مشترک از مجموع 18 سد موجود در استان 8 سد در حال بهره‌برداری و 10 سد اجرایی هستند، یادآور شد: سدهای گاوشان کرمانشاه - (آزاد سنندج - ژاوه سنندج (شرکت آب و نیروی ایران) - تالوار زنجان - شهید کاظمی بوکان، جزو سدهای مشترک هستند که بهره‌برداری از آن‌ها در اختیار استان‌های همجوار یا شرکت آب و نیروی ایران است و مابقی سدها بهره‌برداری آنها به عهده شرکت آب منطقه ای کردستان است.

به گزارش تسنیم؛ 25 فروردین ماه 65 درصد حجم مخازن سدهای استان پر از آب بود که در طول چند روز اخیر به 71 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • مردم کردستان خواهان اجرای طرح نور در خصوص حجاب و عفاف هستند
  • حمایت پلیس راهور از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان
  • افزایش ظرفیت مخازن آب روستایی کردستان
  • اردوی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج
  • درصد پرشدگی سدهای کردستان به ۷۱ درصد رسید
  • محور سنندج _ دیواندره مسدود می شود
  • اگر اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار بخواهد حرکت غلطی انجام دهد مجاهدان اسلام پاسخ خواهند داد
  • تجمع مردم سنندج در حمایت از اقدام سپاه در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی
  • مردم سنندج در حمایت از حمله پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی تجمع می‌کنند