Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@17:08:28 GMT

خرید جهیزیه با بهترین قیمت از فروشگاه لوازم خانگی معتبر

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۰۱۶۲

خرید جهیزیه با بهترین قیمت از فروشگاه لوازم خانگی معتبر

اگر شما می‌خواهید خرید لوازم خانگی برای منزل و جهیزیه خود را انجام دهید بدون شک به دنبال یک فروشگاه لوازم خانگی معتبر هستید که خرید خوبی داشته باشید. امروزه فروشگاه‌های مختلفی در سطح شهر و اینترنت در زمینه‌ی فروش لوازم خانگی مختلف فعالیت دارند اما تمامی آنها برای خرید مناسب نیستند و ممکن است شما درگیر مشکلاتی شوید که در زیر به آنها اشاره می‎کنیم:

تنوع مدل و برند در فروشگاه بالا نبوده و به ناچار باید به چندین فروشگاه دیگر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اگر به صورت سنتی خرید می‎کنید باید بدانید که برای یافتن محصول ایده‌آل باید هزینه‌های رفت و آمد زیادی را در نظر بگیرید و آلودگی هوا، شلوغی، ترافیک شهر و خستگی را نیز تحمل کنید. قیمت لوازم خانگی در فروشگاهی که به آن مراجعه کرده‌اید نسبت به سایر فروشگاه‎ها بالا است در نتیجه برای یافتن بهترین قیمت لوازم خانگی باید به فروشگاه‎های متعددی مراجعه کنید. سایت فروش لوازم خانگی ممکن است عملکرد خوبی نداشته و کالای خریداری شده شما را بسیار دیر به دستتان برساند.

این موارد تنها چند مورد از مشکلاتی است که در صورت انتخاب نادرست فروشگاه لوازم خانگی خواهید داشت. در اینجا ما به شما یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی معتبر را معرفی می‌کنیم که می‌توانید با آن تجربه عالی از یک خرید اینترنتی را داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی سل (sell.ir) یکی از فروشگاه‌های غیر حضوری است که در زمینه‌ی فروش انواع لوازم خانگی فعالیت دارد. در سل شما قیمت لوازم خانگی مختلف چون قیمت کولر آبی، قیمت یخچال فریزر، قیمت کولر گازی و ... را به همراه تصاویر ظاهری مشاهده و بررسی می‌کنید، اطلاعاتی جامع از مشخصات فنی محصول را مطالعه کرده و خریدی هوشمندانه خواهید داشت.

یکی از امکانات خوب فروشگاه لوازم خانگی سل هماهنگ بودن آن با گوشی هوشمند است تا کاربران موبایلی نیز در هنگام کار کردن با فروشگاه به مشکلی بر نخورند. در ادامه شما را بیشتر با امکانات متنوع سل آشنا می‎کنیم.

امکانات متنوع فروشگاه لوازم خانگی سل بهترین قیمت لوازم خانگی

متاسفانه محصولات مختلف لوازم خانگی با قیمت یکپارچه در فروشگاه‌های مختلف به فروش نمی‌‎رسند در نتیجه ممکن است پس از خرید کالایی آن را در فروشگاهی با قیمت کمتر بیابید. در فروشگاه لوازم خانگی سل قیمت محصولات مختلف چون قیمت تلویزیون، قیمت یخچال فریزر، قیمت کولر گازی، قیمت بخاری و... بهترین قیمت بازار است.

خرید اقساطی لوازم خانگی

یکی از ویژگی‌های مثبت فروشگاه سل، فروش اقساطی لوازم خانگی است. در نتیجه کسانی که به دنبال خرید قسطی هستند یا توان مالی کافی برای خرید نقدی لوازم خانگی را ندارند می‎توانند برخی از لوازم خانگی را با بهترین شرایط در فروشگاه لوازم خانگی سل به صورت اقساطی خریداری کنند.

ارسال سریع محصولات

یک فروشگاه مشتری پسند اینترنتی باید کالای خریداری شده را به موقع به دست خریداران تحویل دهد. متاسفانه برخی از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم خانگی در این مورد عملکرد مناسبی ندارند. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی سل با ارسال به موقع کالاها درب منزل توانسته است همواره رضایت مشتریان خود را جلب کند.

ضمانت کالا و گارانتی معتبر

تمامی محصولات موجود در سل از برندهای خارجی و ایرانی، همراه با ضمانت اصل بودن کالا به مشتریان عرضه می‌شوند و دارای گارانتی معتبر هستند. در نتیجه با سل کالایی با بهترین قیمت بازار و کیفیت اصلی را خریداری خواهید کرد.

تنوع بالای محصولات لوازم خانگی

سل یک فروشگاه اینترنتی جامع از لحاظ محصولات متنوع است. در سل شما به طیف وسیعی از محصولات لوازم خانگی مختلف (یخچال فریزر، پلوپز، اجاق گاز، تلویزیون، انواع پخش کننده‌ها و ...)، انواع سیستم‎های گرمایشی و سرمایشی (کولر آبی، کولر گازی، هود، پنکه، بخاری و ...) و دستگاه‎های تصفیه‎ی آب و هوا دسترسی دارید. تنوع بالای محصولات لوازم خانگی در سل موجب شده است تا شما هر آنچه برای منزل و جهیزیه‌ی خود می‌خواهید در سل یافته و خریداری کنید. لازم به ذکر است که تنوع برند نیز در سل بالا است و محصولات موجود در آن از برندهای متنوع داخلی و خارجی هستند.

سرعت بالا

یک فروشگاه اینترنتی خوب باید سرعت بالایی در بارگزاری صفحات داشته باشد تا خریدار معطل نشود. در فروشگاه لوازم خانگی سل به دلیل سرعت بالا، تمامی فرآیندهای مقایسه، سفارش و در نهایت خرید کالا را می‌توانید به سرعت و بدون معطلی انجام دهید.

کارکرد آسان

از دیگر ویژگی‌های مثبت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی سل این است که هر فردی می‌تواند به راحتی با فروشگاه کار کرده و محصول مورد نظر را یافته و خریداری کند. چرا که تمامی محصولات متناسب با نحوه کارکرد دسته بندی شده‌اند و امکان فیلتر کردن لیست‎های محصولات جهت جستجویی سریع و دقیق‌تر وجود دارد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نوروز 1400 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین خرید جهیزیه فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی فروش اقساطی لوازم خانگی رپرتاژ آگهی اعمال ماه شعبان نوروز 1400 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین اینترنتی لوازم خانگی فروشگاه اینترنتی قیمت لوازم خانگی بهترین قیمت یک فروشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت

محمدعلی توکلی گفت: دراین گشت بازرسی که دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ۷ واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی صورت گرفت؛ ۴ واحد صنفی که دارای تخلفاتی نظیر عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، عدم ارائه فاکتور خرید، گران‌فروشی و تقلب درکسب، پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان، با بیان اینکه شغل اکثر ساکنان جنوب کرمان، کشاورزی می‌باشد و این افراد برای تهیه انواع سموم و آفت کش‌ها و کود‌های شیمیایی و ریزمغزی و ... به فروشگاه‌های لوازم کشاورزی مراجعه می‌نمایند. تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با مراجعه حضوری به سازمان صمت جنوب کرمان معاونت بازرسی واقع در خیابان امداد و یا به صورت غیر حضوری از طرق سامانه ۱۲۴ و آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir اقدام نموده تا کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی نمایند.

توکلی ضمن هشدار جدی به واحد‌های صنفی متخلف تاکید کرد: بازرسی‌ها از بازار بصورت صبح و عصر در قالب گشت مشترک کارشناسان و بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی در حال انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • 5 تفاوت سیم و کابل برق چیست؟ | بررسی کامل به همراه معرفی فروشگاه معتبر خرید سیم و کابل برق
  • راه‌های تشخیص طلا یا سکه اصل از تقلبی | کسی که به او سکه تقلبی فروخته شده باید چه کند؟
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی
  • خرید آنلاین مواد کامپوزیت دندان از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی