Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@15:47:11 GMT

فعالیت ۸۰ گروه جهادی در ایام نوروز در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۰۴۶۵

فعالیت ۸۰ گروه جهادی در ایام نوروز در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا عسگری ظهر امروز در بازدید از اردوهای جهادی نوروزی در سطح شهر اراک و در جمع جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار کرد: خوشبختانه امروز به برکت فرهنگ دینی و انقلابی ملت ایران اردوهای جهادی در کشور جایگاه قابل قبولی دارند که نمونه آن استقبال خوب نسل جوان جامعه از این اردوها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اردوهای جهادی به جوانان کمک می‌کند تا بتوانند با کمک سبک زندگی جهادی و انقلابی به اهداف والای اسلام ناب محمدی دست پیدا کنند و خود را به بلندترین قله‌های پیشرفت و تعالی برسانند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: یکی از مهمترین ثمره‌های برگزاری اردوهای جهادی خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم و ولی‌نعمتان انقلاب است که البته صدها ثمره دیگر در کنار اردوهای جهادی توسط جوانان جاری می‌شود.

عسگری ادامه داد: اینکه جوانان و نوجوانان با روحیه جهادی و انقلابی وارد یک روستای محروم می‌شوند این خود صدها برکات دارد و در واقع با حضور خود، مردم آن منطقه را به ارزش‌های اسلامی و انقلابی دعوت می‌کنند و این مصداق آیه قرآن است که می‌فرماید؛ مؤمن باید با عمل خود مردم را به ایمان و عمل صالح دعوت کند.

 

وی اضافه کرد: امروز آن چیزی که جامعه به آن نیاز دارد گسترش روحیه جهادی برای تربیت و کادر سازی گام دوم انقلاب است و مأموریت بزرگ جهادگران بسیجی باید این مسئله باشد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: اردوهای جهادی فرصت بسیار خوبی به جوانان می‌دهد که در کنار خدمت‌رسانی به مردم ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی خودشان را به فعلیت برسانند، تجربه کسب کنند و با پیچ و خم زندگی آشنا شوند.

عسگری گفت: اردوهای جهادی زمینه بسیار خوبی برای رسیدن جوانان به اهداف عالی انقلاب است و جهادگران با مجاهدت خالصانه خود کارآمدی نظام اسلامی را به رخ می‌کشانند.

وی افزود: ایام نوروز فرصتی برای جوانان استان مرکزی ایجاد شد تا بتوانند از این طریق علاوه بر اینکه از ابعاد برکات اردوهای جهادی بهره ببرند و دیگران را بهره‌مند کنند این عبادت بزرگ را نیز انجام بدهند چراکه به تعبیر حضرت امام(ره) بزرگترین عبادت خدمت به محرومین است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد:‌ خوشبختانه در ایام نوروز بسیجیان و جهادگران استقبال چشمگیری از اردوهای جهادی داشتند و بیش از ۸۰ گروه جهادی در گوشه به گوشه استان برای ساخت و ساز منزل ولی‌نعمتان انقلاب مشغول خدمت‌رسانی هستند.

عسگری یادآور شد: مبارزه با بیماری کرونا توسط جهادگران و بسیجیان با قوت ادامه دارد که بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در قالب قرارگاه کمک مؤمنانه و طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی به مردم خدمت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در مناطق دیگر کشور از جمله سی سخت و زابل در ابعاد مختلفی به مردم خدمات ارائه می‌کنند تا از این طریق بتوانند بخشی از مشکلات آنها را برطرف سازند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی ایام نوروز گروه جهادی فرمانده سپاه اردوهای جهادی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد علی گودرزی، با اشاره به کشفیات مرزبانان به منظور مقابله با باندهای قاچاق سلاح و مهمات و مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفت: بیش از یک میلیون لیتر انواع سوخت قاچاق در درگیری‌های دریایی و خشکی مرزبانان با قاچاقچیان کشف شد که این میزان کشفیات سوخت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۷ درصدی داشته است.

این مقام ارشد انتظامی از کشف ۷۳۱ رأس انواع دام سبک و سنگین در این مدت زمان خبر داد و افزود: مرزبانان در این مدت از خروج بیش از ۲ میلیون قلم انواع داروهای قاچاق که عمده آنها داروهای آنتی‌بیوتیک بوده است، جلوگیری کردند.

سردار گودرزی با اشاره به کشف بیش از یک میلیون نخ انواع سیگار، از کشف میلیاردها ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای سال جاری در مرزهای آبی و خشکی کشور خبر داد و گفت: مرزبانان در این مدت زمان موفق شدند ۵ دستگاه خودروی لوکس، بیل مکانیکی، موتورسیکلت و تجهیزات خودرویی و موتوری را کشف کنند.

کد خبر 6078017

دیگر خبرها

  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • کشف ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردو‌های جهادی است
  • بازدید ۳۱۵ هزار نفر از مراکز گردشگری ناژوان در نوروز ۱۴۰۳