Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی میناخانی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه تلخ و ناگوار رانندگی حوالی ساعت ۲۱ سه‌شنبه شب در سه راهی "عمید آباد" شهرستان ابهر و به علت عدم توجه راننده خودروی سواری اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه این حادثه رانندگی در کیلومتر ۲۵ جاده ابهر - قزوین، رخ داد، اظهار داشت: متاسفانه به خاطر بی توجهی راننده، خودروی ال نود با این زن و مرد که در کنار جاده ایستاده بودند به شدت برخورد کرد و در دم کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میناخانی به عابرین پیاده توصیه کرد، برای گذر از عرض جاده های ارتباطی به حتم از محل‌های ایمن استفاده کرده و لباس روشن بر تن داشته باشند و از ایستادن در مکان های فاقد جان پناه و روشنایی به جد خودداری کنند.  

جانشین رییس پلیس راه استان زنجان گفت: از ۲۶ اسفند ماه ۹۹ تاکنون در مجموع هشت نفر بر اثر حوادث رانندگی جاده ای این استان کشته شده اند که از رانندگان انتظار می رود با دقت بهتر و بیشتری رانندگی کرده و برای پیشگیری از حوادث، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را جدی تر بگیرند.

به گزارش ایرنا، برابر آمار پلیس راه استان زنجان، تعداد کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان در سال ۹۹ به رقم ۲۰۸ نفر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ به میزان ۱۹ درصد /۵۰ نفر/ کاهش داشت.

استان زنجان پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

برچسب‌ها تصادفات جاده ای انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصادفات جاده ای انتظامی زنجان تصادفات جاده ای انتظامی زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ علیرضا رضایی روز چهارشنبه اظهار کرد: ساعت ۱۲ و پنج دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بود با سمند دیگر از سمت مقابل در کمربندی قاین در شرایط بارانی و لغزندگی به صورت رخ به رخ برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

وی گفت: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد این گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص
  • کشته شدن دو عابر پیاده در تهران
  • کشته شدن دو عابر پیاده
  • پرش از روی پل عابر پیاده بر روی اتوبوس شرکت واحد!
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • هوش مصنوعی پشت فرمان صنعت خودرو می‌ نشیند!
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!