Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه مالزی در بیانیه‌ای با اعلام سفر رسمی معاون وزیر امور خارجه این کشور به ایران، ترکیه و قطر، به موضوعاتی که در این سفرها مورد رایزنی قرار خواهند گرفت اشاره کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه سان دیلی، وزارت امور خارجه مالزی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که داتوک کامارودین جعفر معاون وزیر امور خارجه این کشور تا روز ۶ آوریل سفری رسمی به کشورهای ایران، ترکیه و قطر خواهد داشت که از روز چهارشنبه [امروز] آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این بیانیه، این سفرها اهمیتی را که مالزی برای روابط و شراکتش با این سه کشور غرب آسیا قائل است، مورد تاکید قرار می‌دهد.

کامارودین قرار است با همتایان و دیگر افراد مرتبط در این سه کشور دیدار داشته باشد.

وزارت امور خارجه مالزی در بیانیه‌ای آورده است: بهبود همکاری چندجانبه قوی از جمله در زمینه بازپروری پس از دوران بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ و تبادل نظر در زمینه مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی که نگرانی‌های دوجانبه درباره‌شان وجود دارد، در اولویت دستور کار این سفر رسمی می‌باشند.

طبق بیانیه یادشده، این سفرهای رسمی به روند عملیاتی استاندارد پیش‌گیرانه کووید-۱۹ معطوف خواهد بود که در وزارت بهداشت و شورای امنیت ملی این کشور و میان مقامات حوزه سلامت کشورهای ترکیه، قطر و ایران بر سر آن توافق شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کووید 19 مالزي قطر ترکیه ایران امور خارجه مالزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان به ترکمنستان می‌رود

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد در راه ترکمنستان است. 

امیرعبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و به‌منظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم».

او تاکید کرد «روابط خارجی دولت سیزدهم با صلابت، حکمت و عقلانیت و با دستاوردهای نتیجه بخش و امیدآفرین به پیش می‌رود».

وزیر خارجه ایران همچنین اعلام کرد بزودی دستاوردها در عرصه سیاست خارجی را تبیین خواهد کرد.
امیرعبداللهیان روز گذشته نیز در تهران میزبان «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس بود. 

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • وزیر امور خارجه در راه ترکمنستان
  • امیرعبداللهیان به ترکمنستان می‌رود
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!