Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر حادثه انفجار کپسول گاز در یک واحد مسکونی در شاهین‌ شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی، ساعت ۲۱ دیشب در خیابان استاد شهریار شاهین شهر به وقوع پیوست و بر اثر آن ۹ نفر شامل سه مرد، پنج زن و یک پسر خردسال مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام ۲ تیم اورژانس به محل حادثه افزود: ۶ مصدوم این حادثه به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) و یک مصدوم به بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان و ۲ مصدوم نیز به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

شیشه فروش با اشاره به اینکه میزان سوختگی مصدومان تا ۲۰ درصد است، تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که غیراستاندارد بودن تجهیزات سبب وقوع این حادثه شد.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت نکات ایمنی و استاندارد برای جلوگیری از اینگونه وقایع خاطرنشان کرد: اصول ایمنی و استاندارد وسایل گازسوز باید با مشورت کارشناسان بررسی شود.

شاهین شهر با حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان حادثه کرونا کرونا در اصفهان مصمومیت شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.
محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • سوختگی ۲ نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در ارومیه