Web Analytics Made Easy - Statcounter

امنیت و آرامشی که امروز در جامعه حکم فرماست ثمره تلاش و حماسه آفرینی سربازان گمنام است، زحمت کشانی که برای حفظ و حراست از جان، مال و ناموس مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ماه شعبان است و جشن و سرورهای این روزها با هفته سربازان گمنام مصادف شده است، کسانی که در نهایت پاکی، صفا، صداقت، درستی، صلابت و اقتدار در طول عمر انقلاب در خط مقدم پاسداری از نظام و انقلاب و ولایت بوده و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امنیت از نشانه های اقتدار یک کشور است و نعمت امنیت که در کشور ما وجود دارد، هدیه ای از سمت خداوند و نتیجه تدابیر مقام معظم رهبری است و بی شک بسیاری از پیشرفت های سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی ایران مرهون همین امنیتی است که فرزندان گمنام این مرز و بوم روز و شب در حفظ و ارتقای آن تلاش کرده اند.   از توطئه ها و فتنه های دشمنان و خائنین در داخل کشور تا دورترین مرزهای خارج از کشور، دستگیری تیم های تروریستی، کشف فسادهای میلیاردی، مقابله با فساد اقتصادی اعم از پولشویی، سودجویی های شخصی، شرکت های هرمی، احتکار وقاچاق از اقدامات این مجاهدان است که رضایتمندی جامعه و مسئولان را به دنبال داشته است.   البرز نیز همانند دیگر استان های کشور از وجود سربازان گمنام بی بهره نبوده و همواره خدمات آن ها امنیت را برای کوچکترین استان کشور به ارمغان داشته است، اواخر سال ۹۹ بود که ۳۲۰ هکتار از اراضی دولتی نظرآباد با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و پیگیری ‌های دستگاه قضایی از دست زمین خواران خارج شد.   در این پرونده ۴۰ نفر از نیرو‌های شهرداری، آموزش و پرورش و ثبت اسناد و املاک به جرم ارتشا و دست درازی به اموال دولتی دستگیر شدند. ارزش مالی اراضی تصرف شده توسط این افراد بیش از ۳ هزار میلیارد تومان بود و بیش از ده‌ها هزار سند و مدرک دولتی که توسط متهمان از ادارات به سرقت رفته بود در منزل شخصی متهمان توسط سربازان گمنام کشف و ضبط شد.   آبان ۹۸ پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه استان البرز، ۱۵۰ نفر از لیدرهای مخل امنیت در البرز را بازداشت کردند. براساس اعترافات  دستگیرشدگان، این افراد توسط عوامل آموزش دیده در داخل و خارج از کشور اجیر شده و با دریافت مبالغی اقدام به آتش زدن مراکز دولتی و عمومی کرده بودند.   مرداد ماه سال ۹۷ بود که سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد که برنامه ای در جهت شناسایی محتکران و کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را انبار می کنند، به رده های مقاومت ابلاغ شده و در این زمینه مامور شده اند.   به دنبال این ابلاغ یک انبار مواد دارویی توسط شبکه شناسایی بسیج  در استان البرز کشف و بالغ بر ۵ میلیون و ۴۶۲ هزار  و ۲۰۰ عدد داروی ایرانی، تعداد یک میلیون و ۲۹ هزار عدد داروی خارجی و ۹۸ هزار و ۳۰۵ داروی تاریخ گذشته از این انبار کشف و ضبط شد.    ارزش داروهای ضبط شده از این انبار بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شد و بررسی های اولیه نشان داد که یکی از مالکین این انبار شبنم نعمت زاده دختر وزیر دولت یازدهم بود. کشف این انبار تقدیر امام جمعه کرج را در آن زمان از دستگاه قضا و سربازان گمنام به دنبال داشت.     دستگیری ۱۳ نفر از پرسنل شهرداری کرج در همان سال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) به واسطه ساخت و سازهای غیر مجاز هم اقدام دیگری بود که در راستای سالم سازی و برخورد قاطع با تخلفات انجام شد، همچنین کشف بزرگترین انبار احتکار اقلام بهداشتی کشور در اشتهارد در قالب ۱۰۰ میلیون دستکش هم از دیگر اقدامات این تلاش گران حوزه امنیت بود.   آنچه گفته شد قطره از دریای ایثار سربازان گمنام در استان البرز بوده و امنیت و آرامشی که امروز در جامعه حکم فرماست ثمره تلاش و حماسه آفرینی آنهاست، زحمت کشانی که برای حفظ و حراست از وجب به وجب این این خاک مقدس از هیچ حماسه و مجاهدتی فروگذاری نمی  کنند.
        انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سربازان گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صادقی، ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت و در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۱۵ هکتار از اراضی ملی روستای دولت آباد از توابع بخش اسفندقه که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی با تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی افزود: هرگونه زمین‌خواری بر اساس مواد ۶۹۰ تا ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف، فرد متجاوز به حبس و پرداخت خسارت محکوم خواهد شد.

صادقی، ادامه داد: نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان جیرفت به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی منطقه ادامه خواهند داد و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو با آنها برخورد خواهند کرد.

کد خبر 6086743

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران