Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: تجمع و دورهمی شهروندان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در کلیه بوستان ها، پارکها و عرصه های فضای سبز شهستان ممنوع است.

به نقل از مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  ولی مناف زاده با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در شهر ارومیه عنوان کرد:  پارک های ارومیه نواربندی شده است  تا جلوی حضور شهروندان  در این فضاها  در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه اظهار کرد:  علاوه بر نواربندی پارک ها، اکیپ های نظارتی  در سطح پارک ها مستقر خواهند شد و از شهروندان درخواست کرد که از تجمع در سطح پارک ها و  فضاهای سبز شهری خوداری کنند.

وی بیان کرد:  البته ممنوعیت در پارک های سطح شهر در وضعیت نارنجی نیز وجود داشت که با قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا  در ارومیه این ممنوعیت ورود به  پارک ها تشدید یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همزمان با نخستین روز از هفته زمین پاک با شعار “ مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" بخش‌هایی از محدوده دهکده ساحلی چی چست و حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه از وجود زباله و پسماند پاکسازی شد.    این برنامه صبح امروز با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست اذربایجان غربی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان و شهرداری ارومیه و با حضور سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و جمعی از مسئولین و روسای ستادی به مناسبت هفته زمین پاک و هفته سلامت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه تالاب‌های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • افزایش جمعیت گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه