Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ممنوعیت ورود به پارک‌های شهر تهران در روز ۱۳ فروردین خبر داد و گفت: اگر رعایت نشود هم بحث جریمه و هم بحث انتقال خودرو از پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به پارکینگ مطرح است.

به گزارش ایسنا سردار حسین رحیمی در این باره اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، در روز ۱۳ فروردین ورود به تمام پارک‌های سطح‌های شهر تهران ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: از روز گذشته که این مصوبه به ما اعلام شده با هماهنگی شهرداری در حال تلاش هستیم. ورودی کلیه پارک‌ها ممنوع خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: بنده استدعا دارم شهروندان مراعات کنند چرا که تمام پارک‌ها ورودیشان مسدود می‌شود و حتی توقف رو به روی پارک‌ها با خودرو نیز ممنوع است.

وی افزود: امروز صبح جلسه‌ای را خدمت دکتر زالی داشتم و به شدت نگران وضعیت کرونا در سطح شهر تهران بودند و آماری که می‌دادند می‌گفتند بالغ بر ۳۵۰۰ نفر از شهروندان بستری هستند. انتظار و استدعای بنده این است که در سال جدید نیز رعایت کنند که دچار مشکل نشویم.

سردار رحیمی درباره اینکه برای استقرار و ورود به پارک‌های شهر تهران جریمه‌ای در نظر گرفته شده است یا خیر؟ گفت: طبیعتا اگر رعایت نشود هم بحث جریمه و هم بحث انتقال خودرو از پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به پارکینگ مطرح است. لینک کوتاه: asriran.com/003GAG

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهر تهران پارک ها هم بحث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مرضیه یونسی افزود: تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره و تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

او تصریح کرد: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

مرضیه یونسی افزود: فعالیت قرارگاه نظارتی تعزیرات حکومتی استان همدان ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا تاریخ ۲۱ فروردین با قوت و منطبق بر مطالبه گری و حضور میدانی موثر در بازار ادامه دارد.

او تصریح کرد: از ابتدای طرح گشت بازرسی از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۱۸ فروردین امسال با تشکیل ۲۲۵ تیم بازرسی مشترک، از هزار و ۹۴۹ واحد صنفی بازدید و ۵۳۴ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در این مدت واحد‌های صنفی متخلف ۷۴۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است