Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:04:08 GMT

آغاز توزیع روغن جامد در خراسان جنوبی به صورت اینترنتی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۲۷۶۹

آغاز توزیع روغن جامد در خراسان جنوبی به صورت اینترنتی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از آغاز توزیع اینترنتی روغن جامد در استان خبر داد.

الیاس جویبان، امروز چهارشنبه ۱۱ فروردین اظهار کرد: عرضه روغن جامد با توجه به شرایط کنونی، از طریق فروشگاه اینترنتی هایپر آنلاین به آدرس http://hyperonline۷۲۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir در مرکز استان صورت می‌گیرد.

جویبان ادامه داد: روغن جامد در حلب‌های ۴.۵ کیلویی و ۵ کیلویی عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به قیمت مصوب تعیین شده برای مصرف کنندگان، خاطرنشان کرد: روغن جامد ۴.۵ کیلویی با قیمت مصرف کننده ۶۲ هزار تومان و روغن جامد ۵ کیلویی با قیمت مصرف کننده ۷۰ هزار تومان تنها به صورت فروش اینترنتی عرضه می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی روغن جامد روغن جامد ۵ کیلویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است

مهدی رجبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو قارچ سرمزرعه ۷۰ تا ۷۵ هزارتومان و خرده فروشی‌ها ۹۰ تا ۱۰۰ هزارتومان است.

او با بیان اینکه قیمت قارچ در بازار تغییری نداشته است، افزود: ضعف در عرضه و پخش مویرگی قارچ موجب شده تا بسیاری از افراد با سوءاستفاده از این فضا گرانفروشی کنند، درحالیکه فروش قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی و تخلف محسوب می‌شود.

رجبی از آخرین وضعیت راه اندازی پایانه فروش قارچ در تهران خبر داد و گفت: در حال اخذ مجوز های لازم از شهرداری برای راه اندازی این پایانه هستیم.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ ادامه داد: این پایانه شبیه بازار میوه و تره بار خواهد بود، یعنی تمام فروشندگان محصولاتشان را در آنجا عرضه خواهند کرد و خریداران  با یک نرخ ثابت اقدام به خرید می‌کنند.

او ادامه داد: بنابر آمار سال گذشته ۲۱۰ هزارتن قارچ تولید شد و پیش بینی می‌شود با صدور مجوزهای جدید، میزان تولید تا پایان سال به ۲۲۵ هزارتن برسد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ درباره آخرین وضعیت صادرات قارچ افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰ تا ۴۰ تن قارچ صادر می شود که با گرم شدن هوا، میزان صادرات کاهش می‌یابد.

او گفت: با توجه به آنکه امکان تشخیص سمی بودن از غیرسمی بودن قارچ وجود ندارد، به افراد توصیه می‌شود که مردم از خرید قارچ باز در حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان