Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مجلس مصمم به اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان است و دولت لایحه‌ای را به همین منظور به مجلس ارائه کرده است که پس از تعطیلات نوروزی مجلس در کمیسیون آن را بررسی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه رتبه بندی باید به صورت همه جانبه و نه تدریجی برای معلمان اجرا شود، ادامه داد: پیش از این دولت افزایش حقوق معلمان را به حساب رتبه‌بندی گذاشته بود که با تذکراتی که نمایندگان ارائه کردند مشخص شد که این موضوع اجرایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده میانه در مجلس با اعلام اینکه حدود ۸۰۰ هزار نفر شامل رتبه‌بندی معلمان می‌شوند، افزود: رقمی که برای این منظور لازم است حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار میلیارد تومان است، امیدواریم دولت بتواند این رقم را تامین و در سال آینده این طرح را اجرا کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: معلمان سال‌هاست که به دنبال اجرای رتبه بندی هستند و مجلس یازدهم قطعاً با تصویب این لایحه به این انتظار چند ساله پایان خواهد داد.

اسماعیلی در پایان گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ نیز اعتباراتی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است، امیدورایم با تخصیص این اعتبار شاهد اجرای رتبه‌بندی معلمان در سال آینده باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

وی با اشاره به احکام افرادی که حکم بازنشستگی‌شان را بر اساس رتبه‌بندی گرفته‌اند اما در اعتراضات رتبه آنها تغییر کرده است، افزود: به زودی کسورات بازنشستگی آنها تأمین و به حساب صندوق واریز می‌شود که رتبه جدید برای آنها صادر شود.

فرهادی گفت: بازنشستگانی که از صندوق تأمین اجتماعی بازنشستگی را دریافت می‌کنند این افراد بر اساس آخرین حکم شأن، صندوق بازنشستگی آن را مورد توجه قرار می‌دهد و اسناد این افراد را در حال بررسی هستیم که اگر کسوراتی دارد تأمین کنیم.

کد خبر 6081881 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • چالش‌های پیش روی سوناک برای اجرای طرح ضد مهاجرتی رواندا
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • کاهش درآمدهای مالیاتی به میزان ۸۵ همت در بخش دوم بودجه ۱۴۰۳
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳