Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، رحمانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: از مجموع ۶ شهرستان استان، تاکستان در وضعیت قرمز و سه شهرستان قزوین، بوئین زهرا و البرز در وضعیت نارنجی و آبیک و آوج هم در وضعیت زرد قرار دارند.

میهمانان نوروزی قزوین هر چه سریعتر به شهر‌های خود بازگردند

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: امروز مهلت ۷۲ ساعته خروج خودرو‌ها با پلاک غیر بومی به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر خروج هر چه سریعتر میهمانان از سه شهر قزوین، تاکستان و بوئین زهرا افزود: از این پس از ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی به این شهر‌ها ممانعت می‌شود.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها و مقررات سختگیرانه صرفا برای سلامت مردم و پیشگیری از گسترش کرونا اعمال می‌شود و در صورت تخطی از آن برابر قانون با متخلفان، برخورد و جریمه ۵۰۰ هزارتومانی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

سرهنگ عبدالمالکی ادامه داد: با توجه به اینکه استان قزوین از طریق ۱۱ محور مواصلاتی با استان‌های دیگر در ارتباط است تردد رانندگانی که قصد سفر به دیگر شهر‌های استان را دارند به شرط عدم ورود به شهر‌های نارنجی، بلامانع است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا آمار کرونا وضعیت کرونا شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو و کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق توسط مأموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای مأموریت‌های محوله و بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه، به یک دستگاه خودرو  مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور قاچاقچی سوخت نقره داغ شد

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • فارغ‌التحصلان بدون مهارت مشکل پیش‌رو نظام آموزشی
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • صدور وضعیت هواشناسی سطح نارنجی درچهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد