Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@04:14:42 GMT

افزایش ۱۱۲ درصدی مصرف بنزین درمنطقه خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۳۷۶۰

افزایش ۱۱۲ درصدی مصرف بنزین درمنطقه خراسان شمالی

بجنورد_ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی از افزایش ۱۱۲درصدی مصرف بنزین و نفت گاز در درایام تعطیلات نوروز سال جاری خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی مجتبی شکوری با اشاره به افزایش مصرف بنزین با وجود تشدید بیماری کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده برای رفت و آمد،‌اظهارداشت: مصرف بنزین از۲۸اسفندماه لغایت ششم فروردین ماه  ۱۱۲درصد و نفتگاز ۴۷درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با تاکید بر اینکه مصرف بنزین  باوجود شیوع کرونا افزایش یافته،‌ گفت: میزان مصرف در روزهای مختلف متفاوت است و افزایش مصرف بین ۲۹ تا ۱۶۳ درصد در نوسان است. وی گفت: میزان مصرف بنزین به طور میانگین به حدود ۷۲۰ هزار لیتر در روز بوده و درسی ام اسفندماه تا یک میلیون لیتر در روز افزایش یافت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مصرف بنزین شرکت نفت خراسان شمالی مصرف بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

سید زاهدین چشمه خاور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، با اشاره به ترانزیت دو میلیون و 17 هزار و 976 تن کالا از پایانه مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی مهران در سال گذشته، اظهار داشت: از این میزان 64 هزار و 626 تن به صورت تخلیه در مرز و 18 هزار و 621 تن به صورت ترانزیت صادراتی (حمل یکسره) بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، افزود: 22 هزار و 257 تن نیز از این میزان کالا به صورت ترانزیت خروجی بوده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان ترانزیت خروجی و تخلیه در مرز توسط 79 هزار و 935 دستگاه کامیون انجام شده است، گفت: همچنین در این بازه زمانی بیش از یک میلیون و 912 هزار تن ترانشیپمنت نیز از این مرز انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل (1401) افزایش 22 درصدی  داشته است.

چشمه خاور تصریح کرد: این افزایش از مرز مهران نشان‌دهنده رونق تجارت و بازرگانی بین ایران و کشورهای همسایه و همچنین ثبات و امنیت در منطقه است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • خواص میوه خشک برای کودکان
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌