Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس در همه محورهای مواصلاتی استان حضور فعال و موثری دارد.

سرهنگ "سهام صالحی" ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه و همچنین تبریک نیمه شعبان ولادت حضرت مهدی موعود(عج) افزود: پلیس در همه محورهای مواصلاتی استان حضور فعال و موثری دارد و ۱۷ نقطه استان را مورد پوشش قرار داده و محدودیت‌ها با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرمز شدن دو تا از شهرستان‌های استان از جمله شهرستان بویراحمد و گچساران به شدت اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه شهروندان در روز طبیعت و روز ۱۳ فروردین ماه به هیچ عنوان قصد خروج از منزل های خود را نداشته باشند، تصریح کرد: مردم از منزل خود بیرون نیایند چرا که مناطق تفریحی و گردشگری در سطح استان به کلی مسدود می باشد و هیچگونه خدماتی ارائه نمی‌شود و اعمال قانون از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد ادامه دارد.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انتظار داریم هم استانی های عزیز با رعایت نکات امنیتی و بهداشتی و همکاری با ستاد مبارزه با کرونا، پلیس و مدافعان سلامت را برای شکست کرونا یاری دهند و امید است با همکاری و هم‌افزایی مردم، نهادها و دستگاه‌های متولی در کنار اقدامات پلیس این ایام را با امنیت و آرامش کامل سپری کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد نیروی انتظامی محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان